پورشه کاین کوپه توربو از راه رسید؛ قدرتمند و سریع!

رسانه کلیک - پورشه کاین کوپه توربو به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو با موتورهای 8 سیلندر و 6 سیلندر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

پورشه کاین کوپه توربو از راه رسید؛ قدرتمند و سریع!

یک خودروی کراس اوور اسپرت جدید از راه رسید. پورشه کاین کوپه توربو در بازار باید با خودروهای مرسدس بنز GLE کوپه و بی ام و X6 رقابت کند.

محصول جدید شرکت پورشه مانند رقبای هموطن خود از طراحی اسپرت بهره می برد و دارای شیب بسیار زیادی برای سقف خود است. در حالت کلی پورشه کاین کوپه یک خودروی اسپرت و بسیار جذاب است.

نحوه طراحی سقف این خودرو به گونه ای بوده که ما را به یاد پورشه پانامرا می اندازد. عرض این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد افزایشی برابر با 18 میلی متر را تجربه کرده؛ با این حال شاهد کاهش 20 میلی متری ارتفاع آن هستیم.

پورشه کاین کوپه توربو به یک سقف شیشه ای بسیار بزرگ با مساحت 2.16 متر مربع مجهز شده است. پورشه برای این خودروی خود یک اسپویلر در نظر گرفته که عملکرد آن را بهبود می دهد.

این خودرو با دو موتور مختلف به بازار عرضه می شود. یکی از این نمونه ها دارای موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری بوده که همراه با توربوشارژر قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت و 450 نیوتون متر گشتاور است. شتاب این خودرو برابر با 6.0 ثانیه است.

مدل دوم به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر و توربوشارژر دوقلو مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 541 اسب بخار و گشتاوری برابر با 770 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

سرعت این کراس اوور همراه با موتور 8 سیلندر در مدت زمان 3.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت این محصول برابر با 286 کیلومتر بر ساعت است.

پورشه کاین کوپه از ماه مه سال جاری میلادی وارد بازار می شود. این محصول در نمونه استاندارد دارای قیمت پایه 73,500 دلار بوده و نمونه توربو آن با قیمت پایه 130,500 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر