پورشه ماکان توربو مدل 2020 از راه رسید

رسانه کلیک - پورشه ماکان توربو 2020 از راه رسید. این خودروی آلمانی به یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری مجهز شده که 434 اسب بخار قدرت تولید می کند.

پورشه ماکان توربو مدل 2020 از راه رسید

پورشه ماکان توربو مدل 2020 با چراغ یک تیکه در بخش پشتی رونمایی شد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود بهبودهایی را تجربه کرده که علاوه بر ظاهر، بخش فنی را نیز شامل می شود. این خودروی آلمانی به جای موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری با توربوشارژر دوقلو، به یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز شده است. این موتور در خودروهای پانامرا و کاین مورد استفاده قرار گرفته است.

پورشه اعلام کرده این موتور از نظر طراحی تفاوتی با موتور قبلی ندارد و تنها 0.5 لیتر حجم آن کاهش یافته است. قدرت تولیدی این موتور 2.9 لیتری برابر با 434 اسب بخار بوده که از موتور 400 اسب بخاری نسل قبلی قوی تر است. سرعت این خودرو در مدت زمان 4.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که البته این شتاب برای مدل مجهز به پکیج Sport Chrono است.

پورشه ماکان توربو

پورشه ماکان توربو 2020 به صورت استاندارد به ترمزهای کاربید تنگستن مجهز شده که عملکرد بهتری در مقایسه با ترمزهای استاندارد دارد. ورودی های هوا در بخش جلویی بازطراحی شده و همچنین پورشه برای آن اسپویلر در نظر گرفته است. در کابین شاهد حضور یک نمایشگر لمسی بهبود یافته و صندلی های اسپرت با امکان تنظیم به صورت برقی هستیم.

پورشه ماکان توربو

پورشه ماکان توربو مدل 2020 ارزان ترین خودروی شاسی بلند قدرتمند سازنده خود محسوب می شود. این خودرو با قیمت پایه 68,530 پوند به فروش می رسد که ارزان تر از مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 63 S است. لازم به ذکر است؛ نماینده مرسدس بنز قادر به تولید 60 اسب بخار قدرت بیشتر است که می تواند برای خریداران جذابیت بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر