رنو توینگو .Z.E به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - رنو توینگو .Z.E رسما رونمایی شد. این خودروی برقی شهری به یک باتری 22 کیلووات ساعتی مجهز شده و بردی برابر با 180 کیلومتر دارد.

رنو توینگو .Z.E به صورت رسمی معرفی شد

رنو به صورت رسمی از خودروی تمام الکتریکی .Twingo Z.E رونمایی کرد و آن را هفته آینده در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 در معرض دید عموم قرار می دهد. این خودرو فاصله بین خودروهای Twizy و Zoe را پر کرده و سومین خودروی برقی این برند محسوب می شود. این خودرو در بازار باید با محصولاتی مانند فولکس واگن !e-Up و سئات Mii رقابت کند.

رنو توینگو .Z.E رنو توینگو .Z.E به یک باتری 22 کیلووات ساعتی مجهز شده که با شارژ کامل، بردی برابر با 180 کیلومتر دارد که از نظر برد تفاوت چندانی با خودروی اسمارت EQ ForFour ندارد. خودروهای رقیب این محصول فرانسوی و بردهای آن به شرح زیر است:

  • اشکودا Citigo iV: برد 265 کیلومتری
  • فولکس واگن !e-Up: برد 256 کیلومتری
  • سئات Mii Electric: برد 259 کیلومتر
  • اسمارت EQ ForFour: برد 159 کیلومتر

رنو .Twingo Z.E برای شارژ کامل باتری خود با شارژر 2.3 کیلوواتی خانگی به 13 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارد. در صورتی که از شارژر 3.7 و یا 7.4 کیلوواتی استفاده کنید، مدت زمان شارژ به ترتیب به 8 و 4 ساعت کاهش پیدا می کند.

موتور برقی مورد استفاده در این خودروی فرانسوی قدرتی برابر با 80 اسب بخار و گشتاوری برابر با 160 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. سرعت آن در مدت زمان 4 ثانیه از صفر به 50 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 135 کیلومتر بر ساعت است.

رنو توینگو .Z.E از نظر طراحی تفاوت چندانی میان رنو توینگو .Z.E و نسخه استاندارد آن وجود ندارد. فضای حمل بار این خودروی کوچک شهری برابر با 240 لیتر بوده و در کابین آن از یک صفحه نمایش 7 اینچی با امکان پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی استفاده شده است.

ارسال نظر