مدیر عامل سایپا: دو خودروی جدید جایگزین پراید می‌شود

رسانه کلیک – مدیر عامل شرکت خودرو سازی سایپا، مهدی جمالی در جریان نمایشگاه خودرو مشهد از جایگزین شدن دو خودرو جدید با پراید از دی ماه سال آینده خبر داد.

مدیر عامل سایپا: دو خودروی جدید جایگزین پراید می‌شود

به گزارش کلیک ، مدیر عامل شرکت خودرو سازی سایپا، مهدی جمالی در جریان افتتاح سالن این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد در رابطه با پراید گفت: ما قصد داریم به صورت داوطلبانه و پیش از آن که اجرای استانداردهای ٨٣ گانه از دی ماه ٩٧ اجباری شود، خودرو پراید که محبوبترین خودروی بازار ایران است را از خط تولید خارج کنیم.

مهدی جمالی افزود: در مورد نگرانی پیش آمده مبنی بر جایگزینی پراید نیز باید بگویم که مجموعه سایپا مطالعات خوبی انجام داده و محصولاتی طراحی شده تا بتواند در همان رنج قیمتی جایگزین شود.

وی در رابطه با انتقادهای وارده نسبت به شرکت سایپا نسبت به افزایش محصولات چینی این شرکت گفت: در سایپا یک پلت فرم جدیدی در طراحی شده است و در حال گذراندن مراحل نهایی آن هستیم. ما این وعده را می دهم که تا اخر سال شاهد محصول جدید سایپا باشیم. در این مگا پلت فرم ۴ مدل خودرو بر تولید می‌شود که در حوزه های قیمتی متفاوت است که دو مدل از آن در سطح پراید است تا با پراید جایگزین شود.

مدیر عامل شرکت سایپا در رابطه با خودرو جدید این شرکت یعنی برلیانس کراس اور گفت: قیمت این خودروی جدید و کاملا ایرانی ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است، ما از واحد تولید تقاضا کرده‌ایم که طوری برنامه ریزی کنند تا از ایجاد صف برای تحویل خودرو جلوگیری شود.

ارسال نظر