انتشار اطلاعات جدید در رابطه با نسل دوم تویوتا 86

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل دوم تویوتا 86 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو برادر کوچکتر تویوتا سوپرا محسوب می شود.

انتشار اطلاعات جدید در رابطه با نسل دوم تویوتا 86

تویوتا استرالیا به صورت رسمی اعلام کرده نسل دوم خودروی تویوتا 86 در حال توسعه است. در اوایل سال جاری میلادی یک رسانه ژاپنی به این موضوع اشاره کرد که تویوتا و سوبارو تولید خودروهای 86 و BRZ را متوقف می کنند.

این گزارش خبر از جایگزینی سوبارو BRZ با یک خودروی گران قیمت تر و عدم توسعه نسل دوم تویوتا 86 داده بود. چند روز پیش این دو شرکت ژاپنی با رد این گزارش، به توسعه نسل جدید آن ها اشاره کردند.

به تازگی مدیریت بخش استرالیا تویوتا در مصاحبه با GoAuto به این موضوع اشاره کرده که خودروی 86 به عنوان بخشی از خانواده تویوتا باقی می ماند و نسل دوم آن نیز در حال توسعه است.

آقای Brodie Bott در این رابطه گفته است:

زمانی که این گزارش در اختیار رسانه ها قرار گرفت، تماسی با کارمندان تویوتا داشتم و حال می توانم با اطمینان بگویم نسل دوم این خودروی اسپرت در راه است. در رابطه با منبع این گزارش اطلاعاتی در اختیار من قرار ندارد؛ با این حال تاکید می کنم تولید این خودرو متوقف نمی شود. این خودرو از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و برادر کوچک تر سوپرا محسوب می شود.

در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با نسل دوم این خودروی اسپرت ژاپنی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که این محصول مانند نسل کنونی خود با همکاری سوبارو توسعه پیدا کند. بر اساس برخی گزارش ها، این خودرو به یک موتور 4 سیلندر تخت با حجم 2.4 لیتر مجهز می شود که احتمالا تنفس طبیعی خواهد بود.

شایعات علت توقف تولید تویوتا 86 را تاثیر آن روی فروش تویوتا سوپرا اعلام کرده بودند؛ با این حال سوپرا در بازارهای خاصی برای فروش عرضه می شود.

ارسال نظر