حالت Sentry Mode (ضدسرقت) خودروی تسلا، سارق را به دام انداخت

خودروهای تسلا به حالت ضدسرقتی موسوم به Sentry Mode مجهز هستند که قادر است از وضعیت اطراف خودرو در هنگام پارک، فیلمبرداری کند.

حالت Sentry Mode (ضدسرقت) خودروی تسلا، سارق را به دام انداخت

به تازگی فردی در پارکینگی در آلامدا کالیفرنیا مشغول کپی کردن رمز کلید خودروها بود، با این حال سارق خودرو یاد شده طی مدت کوتاهی دستگیر شد. در این میان نقش اتومبیل تسلا در دستگیری سارق اتومبیل بسیار پررنگ بوده است.
خودروی تسلا حاضر در این پارکینگ در وضعیت Sentry Mode قرار داشت و از تحرکات اطراف خودرو فیلمبرداری می‌کرد. سارق خودرو با صورتی پوشیده شده به سمت خودروهای حاضر در پارکینگ می‌رود و سعی می‌کند تا قفل آن‌ها را بشکند.
این اقدام با وارد کردن خط و خش به بدنه خودروها همراه است. در نتیجه سارق اتومبیل پس از مدتی به محل جرم باز می‌گردد. این بار او در نقش کارگر کارواش، وانمود به تمیز کردن بدنه خودروها می‌کند تا خط و خش‌ها را بپوشاند یا آن‌ها را تصادفی جلوه دهد. تمامی این صحنه‌ها توسط دوربین تسلا ضبط شده‌اند.
مالک تسلا پس از ورود به خودرو، فیلم ضبط شده را مشاهده کرد. نکته جالب حضور دوباره سارق خودرو در پارکینگ بود. در نتیجه مالک تسلا با پلیس تماس می‌گیرد. فرد سارق مدت کوتاهی پس از تماس دستگیر شد.

ارسال نظر