تسلا یک کارخانه در چین راه اندازی می‌کند

رسانه کلیک – ابر کمپانی ساخت خودروهای الکتریکی در نظر دارد که شعبه دیگر کارخانه تسلا در چین را راه اندازی کند.

تسلا یک کارخانه در چین راه اندازی می‌کند

در ماه ژوئن،کمپانی آمریکایی تسلا تأیید کرد که در حال مذاکره برای ساخت یک کارخانه در شانگهای بود و ماه ها به فکر اجرایی کردن برنامه های خود بود.

در آن زمان، یکی از سخنگویان تسلا توضیح داد که کمپانی تسلا پیش بینی کرده است بیشترین تولیدات خود را در ایالات متحده حفظ می‌کند، اما نیاز به ایجاد کارخانه های محلی برای اطمینان از قیمت گذاری برای بازارهایی که در خدمت آنها باشند، احساس می شود.

طبق گفته The wall Srteet Journal کمپانی تسلا با دولت شانگهای برای ساخت یک کارخانه در منطقه آزاد تجاری شهر به توافق رسیده است.

چین بزرگترین بازار خودرو در جهان را دارد، بنابراین تلاش این کشور برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی و استفاده از انرژی های پاک امری بدیهی است.

معاون وزیر صنعت و فن آوری اطلاعات کشور چین،Xin Guobin طی نشستی در ماه سپتامبر اعلام کرد: تلاش ما برای کاهش فروش وسایل نقلیه سوخت فسیلی بیش از پیش شده است و برنامه ما از این قرار است که از تولید کنندگان خودروهای الکتریکی حمایت کنیم.

به همین ترتیب تأسیس شعبه دیگر کارخانه تسلا در چین معامله بزرگی برای این کمپانی خواهد بود، البته لازم به ذکر است که دولت چین اجازه تعرفه بیشتر از ۲۵% را به تسلا نمی دهد.

ارسال نظر