تسلا قیمت‌ها خودروهای برقی را در آمریکا و چین تا 5000 دلار کاهش می‌دهد

رسانه کلیک - تسلا بی سروصدا قیمت خودروهای برقی خود را هزاران دلار در آمریکای شمالی کاهش داده و همین کار را در چین نیز انجام خواهد داد. اکنون 5000 دلار از قیمت مدل‌های S و X کم شده است.

تسلا قیمت‌ها خودروهای برقی را در آمریکا و چین تا 5000 دلار کاهش می‌دهد

به گزارش رویترز، این شرکت پس از کاهش گسترده تقاضا و فروش در صنعت خودرو به خاطر شیوع کرونا، قیمت محصولات خود را کم کرده است. این کاهش قیمت بیشتر شامل حال مدل‌های گران قیمت یعنی Model S و Model X شده و 5000 دلار از قیمت خرید قبلی آن‌ها کاسته است.

اکنون خودروی برقی مدل S با قیمت 74990 دلار فروخته می‌شود. قیمت قبلی این خودرو 79990 دلار درج شده بود. مدل X نیز با با قیمت 79990 دلارفروخته می‌شود مه 5000 دلار کمتر از قیمت قبلی است. قیمت خودروی مدل 3 تسلا نیز از 39990 به 37990 دلار کاهش یافته است.

به گفته رویترز ، این شرکت قیمت خودرهای برقی مدل S و X را در چین حدود 4 درصد کاهش داده اما قیمت مدل 3 کاهش نمی‌یابد. همچنین به نظر می‌رسد تسلا خودروهای سدان مدل S و X را دیگر با دسترسی رایگان به سرویس Supercharger به بازار عرضه نخواهند کرد.

تسلا نیز مانند اکثر شرکت‌های دنیا مجبور شد مدتی تولیدات خود را به دلیل شیوع کرونا متوقف کند. البته ایلان ماسک با وجود محدودیت‌های اعمال شده، چند هفته پیش تصمیم گرفت فعالیت کارخانه تسلا Fremont را مجددا آغاز کند.

ارسال نظر