توضیح ایلان ماسک در خصوص استفاده از دوربین درون خودروی تسلا مدل ۳

رسانه کلیک - خودروی تسلا مدل ۳ از ابتدا با دروبینی که به سمت داخل بود رونمایی شد. از آن زمان تا حال، کسی کاربرد آن را نمی‌دانست اما اکنون ایلان ماسک در مورد کاربرد آن پاسخ داد.

توضیح ایلان ماسک در خصوص استفاده از دوربین درون خودروی تسلا مدل ۳

ایلان ماسک در پاسخ توییتری به یک کاربر تایید کرد که این دوربین برای پشتیبانی از برنامه های آینده روبو تاکسی (robo-taxi) تسلا استفاده می‌شود. از آن جایی که وقتی مسافران سوار آن تاکسی شوند و شما حضور نداشته باشید، اگر اتفاق خاصی داخل روبو تاکسی بیافتد، این دوربین به راحتی می‌تواند تصاویر آن را ضبط کرده تا به عنوان مدرک ارائه شود.

ایلان ماسک این دوربین طوری قرار گرفته که یک منظره و زاویه دید گسترده از صندلی ها قابل مشاهده است همچنین شرکت Electrek در این خصوص می‌گوید: «تسلا در حال جستجوی ایده های دیگر است.»

ایلان ماسک گفت: «این دوربین ممکن است به شما در ضبط ویدئوی جلسات کمک کند؛ همچنین ما به تازگی متقاضی ثبت اختراع در استفاده از دوربین برای شناسایی سرنشینان و اعمال تنظیمات (مانند موقعیت صندلی یا کنترل آب و هوا) در داخل خودروها هستیم.»

با این حال، به نظر می‌رسد دوربین داخل خودروی تسلا مدل ۳ بیشتر نمادی از بلند پروازی‌های تسلا است اما باید گفت که دستیابی به خودروی های خودران و استفاده از آن‌ ها در جاده ها هنوز هم آرزوی برآورده نشده‌ای است.

ارسال نظر