وانت تسلا سایبرتراک با طراحی فضایی و قیمت پایه 40 هزار دلار از راه رسید

رسانه کلیک - وانت تسلا سایبرتراک به صورت رسمی معرفی شد. این وانت تمام برقی در نسخه های مختلف وارد بازار می شود که مدل پایه آن قیمتی برابر با 39,900 دلار دارد.

وانت تسلا سایبرتراک با طراحی فضایی و قیمت پایه 40 هزار دلار از راه رسید

تسلا از اولین وانت تمام الکتریکی خود با نام سایبرتراک رونمایی کرد. در حالی که در گذشته شاهد انتشار رندرهای زیادی از تسلا Cybertruck بودیم، طراحی این وانت بسیار متفاوت تر از پیش بینی های گذشته است. در حقیقت این وانت شبیه به خودروهای نظامی طراحی شده که علاوه بر توانایی های حرکتی بالا، دارای مقاومت بالایی نیز هست.

نسخه پایه وانت تسلا سایبرتراک دارای بردی نزدیک به 400 کیلومتر بوده و شتاب آن برابر با 6.5 ثانیه است. این مدل به یک موتور برقی مجهز شده که قدرت تولیدی آن به چرخ های عقب منتقل می شود. برای خرید این خودرو باید 39,900 دلار به شرکت تسلا هزینه پرداخت کنید.

وانت تسلا سایبرتراک

مدل بعدی این وانت تمام الکتریکی به دو موتور برقی مجهز شده که قدرت آن به چهار چرخ منتقل می شود. سرعت این مدل در مدت زمان 4.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و با هربار شارژ تا 480 کیلومتر راننده را همراهی می کند. قیمت این مدل برابر با 49,900 دلار در نظر گرفته شده است.

بالاترین مدل وانت تسلا Cybertruck دارای 3 موتور برقی است. این مدل از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد و شتابی برابر با 2.9 ثانیه دارد. برد این مدل به 800 کیلومتر می رسد. شتاب این نسخه برابر با 2.9 ثانیه بوده و با قیمت 69,900 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. حداکثر سرعت مدل های مختلف این وانت در محدوده 180 تا 210 کیلومتر بر ساعت قرار می گیرد.

وانت تسلا Cybertruck

بدنه این وانت از فولاد ضد زنگ 30X ساخته شده که مقاومت بالایی دارد. سایبرتراک تسلا قادر به حمل 6 سرنشین است و محفظه حمل بار آن از سقف بهره می برد. تولید این خودرو از سال 2021 شروع خواهد شد، البته از همین امروز می توان آن را پیش خرید کرد.

ارسال نظر