قیمت نسل جدید تویوتا پریوس اعلام شد؛ شروع از 27 هزار دلار

رسانه کلیک - قیمت نسل جدید تویوتا پریوس مجهز به سیستم چهار چرخ محرک در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو دارای قیمت پایه 27,300 دلار است.

قیمت نسل جدید تویوتا پریوس اعلام شد؛ شروع از 27 هزار دلار

خودروهای هیبریدی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک کمی در بازار به فروش می رسند که در این میان می توان به نسل جدید تویوتا پریوس اشاره کرد. از این محصول ژاپنی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط CarsDirect در اینترنت منتشر شده، نسل جدید تویوتا پریوس دارای قیمت پایه برابر با 27,300 دلار است که 920 دلار هزینه حمل به مقصد را نیز شامل می شود. این خودرو که تحت تریم LE به فروش می رسد، 1400 دلار از نمونه محور جلوی خود گران تر است.

در صورتی که خواهان خریداری نمونه گران تر این خودرو باشید، باید تریم XLE مجهز به سیستم چهار چرخ محرک AWD-e را سفارش دهید. این تریم با قیمت 29,740 دلار به فروش می رسد که با قیمت نسخه چهار چرخ محرک تویوتا RAV4 یکسان است ( قیمت نسل جدید تویوتا RAV4 اعلام شد ).

تویوتا نحوه نامگذاری تریم های مختلف این خودرو را تغییر داده و حال شاهد فروش این خودروی هیبریدی تحت تریم های XLE ،LE ،L و Limited هستیم که تریم L فاقد سیستم چهار چرخ محرک است.

خریداران می توانند با پرداخت مبلغی برابر با 24,690 دلار، تریم L این خودرو را سفارش دهند. بالاترین تریم این خودرو، لیمیتد با قیمت 33,120 دلار به فروش می رسد.

سیستم چهار چرخ محرک AWD-e این خودرو باعث اضافه شدن یک موتور برقی به محور عقب می شود. این موتور باعث بهبود شتاب و همچنین عملکرد آن در شرایطی که جاده خیس باشد، می شود.

تویوتا پریوس یکی از پرفروش ترین محصولات هیبریدی در بازار محسوب می شود. این خودرو با سیستم چهار چرخ محرک خود باید با سوبارو کراس‌ترک هیبریدی رقابت کند که البته محصول شرکت سوبارو دارای قیمت پایه 35,970 دلار است.

ارسال نظر