نسل جدید تویوتا کرولا سدان در تاریخ 16 نوامبر از راه می رسد

رسانه کلیک - نسل جدید تویوتا کرولا سدان در تاریخ 25 آبان به صورت رسمی معرفی می شود. در این تاریخ با نسخه مخصوص بازار چین این خودرو ملاقات می کنیم.

نسل جدید تویوتا کرولا سدان در تاریخ 16 نوامبر از راه می رسد

شرکت تویوتا در گذشته از نسل جدید خودروی کرولا هاچ بک رونمایی کرده بود. این خودرو در ماه مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار گرفت. تویوتا کرولا هاچ بک 2019 تابستان سال جاری میلادی به بازار عرضه شد.

تویوتا قصد دارد در آینده نزدیک از نمونه سدان این خودرو رونمایی کند. این برند ژاپنی به تازگی تیزری از نسل جدید تویوتا کرولا سدان منتشر کرده است. در این تیزر شاهد حضور نسخه سدان این خودرو در کنار نمونه های هاچ بک و استیشن آن هستیم.

تویوتا از نسل جدید خودروی کرولا سدان در نمایشگاه بین المللی خودروی گوانجو رونمایی می کند. این نمایشگاه از تاریخ 16 نوامبر شروع به کار خواهد کرد. در این نمایشگاه با نسخه چینی تویوتا کرولا ملاقات می کنیم؛ با این حال سبک طراحی این خودرو در نمونه های جهانی آن نیز به‌کار گرفته می شود.

نسل دوازدهم تویوتا کرولا در نمونه های هاچ بک و استیشن به بازار عرضه شده است. با توجه به این موضوع می توان تا حدودی به نحوه طراحی بخش جلویی تویوتا کرولا سدان پی برد. بیشتر علاقه مندان به صنعت خودرو خواهان اطلاع از نحوه طراحی بخش پشتی این خودروی سدان هستند.

این خودرو در بازار چین دارای مشخصات فنی مخصوص این کشور خواهد بود. نسل جدید تویوتا کرولا سدان در بازار ایالات متحده آمریکا به موتور یکسان با نمونه هاچ بک خود مجهز می شود. در همین راستا محصول جدید تویوتا دارای موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر خواهد بود. این موتور قادر به تولید 168 اسب بخار قدرت است.

تویوتا نسل آینده خودروی کرولا سدان را در دو مدل مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی و گیربکس خودکار CVT به بازار عرضه می کند.

ارسال نظر