خانواده قربانی تصادف اتومبیل خودران اوبر رضایت داد

  رسانه کلیک - برخورد اتومبیل اوبر با الین هراسبرگ، زنی دوچرخه سوار در آریزونای آمریکا در روزهای گذشته به تیتر اول رسانه‌های جهان تبدیل شد. خانواده قربانی حادثه خودروی خودران اوبر بالاخره حاضر شد با این شرکت توافق کند.

خانواده قربانی تصادف اتومبیل خودران اوبر رضایت داد

بسیاری از رسانه‌ها به انتقاد از اوبر و عملکرد خودروی خودرانش پرداختند و عنوان کردند که این اولین باری است که خودروهای خودران در حادثه رانندگی خسارت جانی بر جای گذاشته است.

این چالش‌ها و درگیری‌ها شرکت اوبر را با مشکلات متعددی روبه‌رو کرد تا جایی که پیش بینی می‌شد دارا خسرو شاهی مدیرعامل جدید ایرانی الاصل این شرکت نتواند این بحران را به درستی مدیریت کند و دردسر حقوقی بزرگی برای این شرکت به وجود آید، اما تمام این حواشی با اعلام جلب رضایت خانواده قربانی حادثه خودروی خودران اوبر به اتمام رسید.

کریستینا پرز وکیل اوبر اعلام کرده موضوع حل شده و رضایت همسر و فرزند اولین قربانی حادثه خودروی خودران اوبر جلب شده است و دادگاه نیز اعلام کرده که خودروی خودران اوبر کاملا کارشناسی شده و خطایی نداشته است.

اوبر در حالی موفق شده چالش پیش روی خود را حل کند که برنامه آزمایش خودروی خودرانش را پس از حادثه 18 مارس و تصادف با این دوچرخه سوار در آریزونا متوقف کرده و هنوز مشخص نیست برای ادامه این آزمون چه شاخص هایی را اضافه خواهد کرد.

در حادثه 18 مارس آریزونای آمریکا الین هراسبرگ حین دوچرخه‌سواری در خیابان با خودروی خودران اوبر برخورد شدیدی داشته و از دنیا می رود؛ همین موضوع سبب شد تا بسیاری از رسانه‌ها و مردم نسبت به این خودروهای بدون راننده بدبین شوند.

هرچند اوبر توانست سانحه رانندگی خودروی بدون راننده خود را حل و فصل کند، اما بدبینی مردم به این خودروها و انتقاد کارشناسان به مسائل فنی حضور این سبک از خودروها در جاده ها را با ابهام روبه رو کرده است.

ارسال نظر