نسل بعدی فولکس قورباغه‌ای با موتور الکتریکی تعبیه شده در جلو تولید می‌شوند

رسانه کلیک - در چند سال اخیر، شرکت خودروساز آلمانی فولکس واگن علاقه ویژه ای به تولید اتومبیل های الکتریکی نشان داده است. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از علاقه مندان پیش بینی‌هایی را در زمینه تولید نسل جدید فولکس قورباغه ای با موتور الکتریکی مطرح کنند.

نسل بعدی فولکس قورباغه‌ای با موتور الکتریکی تعبیه شده در جلو تولید می‌شوند

فولکس قورباغه ای به جرات یکی از باستانی ترین اتومبیل های این کمپانی خودروسازی آلمانی به حساب می‌آید که هنوز پس از حدود 8 دهه طرفداران خاص خودش را دارد.

بر اساس پیش بینی های مطرح شده، فولکس های قورباغه ای نسل بعدی می‌توانند در زیر مجموعه اتومبیل های الکتریکی قرار گیرند و همچنین موتور آنها به جلو انتقال پیدا کند.

هربرت دیس (Herbert Dies) از سخنگویان فولکس واگن در مصاحبه اخیر خود با مجله حوزه اتومبیل با عنوان Autocar ضمن تایید این پیش بینی اعلام کرده که این شرکت در تلاش برای تولید نسل بعدی فولکس قورباغه ای است.

دیس در ادامه افزود که تمامی مدل های اتومبیل های فولکس که از این پس به طور مستقیم از مدل های قبلی باز سازی می‌شوند، با موتورهای الکتریکی تولید خواهند شد.

وی در ادامه گفت:

اگر بخواهیم یک فولکس قورباغه ای جدید بسازیم، حتما آن را به صورت الکتریکی تولید خواهیم کرد. خودروهای الکتریکی فولکس در آینده ای نزدیک حتما بهترین بازدهی خودشان را داشته و در عین حال ظاهر گذشته و تاریخی خود را حفظ خواهند کرد.

سخنگوی فولکس واگن در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:

فولکس شانس زیادی در تولید خودروهای الکتریکی دارد. شما می‌توانید این مسئله را در بازدهی و کارکرد محصولات ما ببینید. ما یک پلتفرم انعطاف پذیر داریم که ما را قادر به انجام کارهای شگفت‌انگیزی خواهد کرد.

گفتنی است؛ سیستم قرار گرفتن موتور در عقب اتومبیل اولین بار در نسخه اصلی فولکس قورباغه ای در طول جنگ جهانی دوم و در سال 1939 مورد استفاده قرار گرفت. البته در حال حاضر فولکس واگن تصمیم دارد با استفاده از مفهوم خودروهای الکتریکی، باتری این اتومبیل را در کف قرار داده و موتور را همانند اکثر اتومبیل‌ها به جلو انتقال دهد.

ارسال نظر