ارزان ترین خودروی برقی فولکس واگن با قیمت 23 هزار دلار معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت های مختلف به دنبال توسعه خودروهای تمام برقی هستند. گزارشی جدید به قیمت ارزان ترین خودروی برقی فولکس واگن اشاره می کند.

ارزان ترین خودروی برقی فولکس واگن با قیمت 23 هزار دلار معرفی می شود

بر اساس گزارشی جدید، ارزان ترین خودروی برقی فولکس واگن با قیمتی کمتر از 20 هزار یورو به بازار عرضه می شود. در این گزارش که توسط رویترز منتشر شده، این شرکت آلمانی سه کارخانه خود در این کشور را برای تولید خودروهای برقی آماده می کند.

شرکت فولکس واگن برنامه های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را در تاریخ 16 نوامبر در دیدار با اعضای هیئت مدیره، اعلام می کند. در حال حاضر ارزان ترین خودروی برقی فولکس واگن با نام «MEB entry» شناخته می شود و بر اساس اطلاعات منتشر شده، سالانه 200 هزار دستگاه از این خودرو به تولید می رسد.

در صورتی که فولکس واگن چنین برنامه ای را دنبال کند، می تواند رقیبان خود در بازار را شکست دهد. قیمت اعلام شده در گزارش رویترز نزدیک به 10 هزار دلار از شورولت بولت و 7,350 دلار از نیسان لیف کمتر است.

بر اساس گزارش رویترز، یکی دیگر از خودروهای تمام الکتریکی شرکت فولکس واگن با نام I.D. Aero در کارخانه ای که هم اکنون وظیفه ساخت فولکس واگن پاسات را بر عهده دارد، تولید می شود. این شرکت آلمانی برای تولید خودروهای برقی خود در حال مذاکره با شرکت های SK Innovation (تولیدکننده باتری) و فورد است.

گزارش های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که شرکت های فولکس واگن و فورد در حال مذاکره برای توسعه خودروهای برقی و فناوری های خودران هستند. این احتمال وجود دارد که اطلاعات مربوط به این توافق در تاریخ 16 نوامبر منتشر شود.

فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپایی در جهان محسوب می شود، قصد دارد به یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودروهای الکتریکی تبدیل شود. انتظار می رود از سال 2020 شاهد عرضه خودروهای برقی متنوعی از سوی این برند باشیم.

ارسال نظر