فولکس واگن گلف R پلاس به موتور 400 اسب بخاری مجهز می شود

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با فولکس واگن گلف R پلاس به اینترنت راه پیدا کرده که به قدرت تولیدی موتور آن اشاره می کند.

فولکس واگن گلف R پلاس به موتور 400 اسب بخاری مجهز می شود

نزدیک به یک ماه پیش فولکس واگن خبر از عدم تولید خودروی گلف R400 داد. به تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از توسعه یک محصول جدید توسط این برند آلمانی می دهد.

تولید خودروی گلف R400 به علت قیمت بالا و هزینه های بالا برای نگهداری لغو شده است. در این میان به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه خودروی فولکس واگن گلف R پلاس با موتور 400 اسب بخاری و قیمتی نزدیک به آئودی RS3 اسپرت بک است.

این پروژه مورد حمایت مدیر عامل فولکس واگن، Herbert Diess است. این خودرو نه تنها به موتور قدرتمندتری در مقایسه با گلف R مجهز می شود، بلکه ظاهر تهاجمی تری خواهد داشت.

به احتمال زیاد فولکس واگن برای این خودرو از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ شرکت آئودی استفاده می کند. این موتور قدرتی در محدوده 380 تا 400 اسب بخار تولید می کند. در حال حاضر نسخه پایه Golf R به موتور 320 اسب بخاری مجهز شده است.

فولکس واگن گلف R پلاس به سیستم چهار چرخ محرک جدید 4Motion مجهز می شود. این خودرو به صورت استاندارد دارای یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه خواهد بود و با توجه به این موضوع، نباید منتظر استفاده از جعبه دنده دستی در این خودروی هاچ بک باشیم.

انتظار می رود عملکرد این خودرو مشابه با گلف R400 باشد. با توجه به این موضوع، شتاب این خودرو برابر با 3.9 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به 280 کیلومتر بر ساعت می رسد.

نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ محرک این خودرو در سال 2020 از راه می رسد. انتظار می رود گلف R پلاس در سال 2021 روانه بازار شود. این خودرو باید در بازار با خودروهایی مانند مرسدس - ای‌ام‌جی A45 رقابت کند.

ارسال نظر