فولکس واگن T-Roc R معرفی شد؛ رقیب بی ام و X2

رسانه کلیک - فولکس واگن T-Roc R از راه رسید. این خودروی آلمانی باید در بازار با محصولاتی مانند بی ام و X2 M35i و آئودی SQ2 رقابت کند.

فولکس واگن T-Roc R معرفی شد؛ رقیب بی ام و X2

فولکس واگن پس از مدت ها انتظار از کراس اوور قدرتمند خود، فولکس واگن T-Roc R رونمایی کرد. این خودرو که در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نمی شود، دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با امکان تولید 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور است.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک 4Motion و گیربکس 7 سرعته خودکار DSG است. ترمزهای فولکس واگن T-Roc R در پکیج Performance تفاوتی با گلف R ندارد.

کراس اوور جدید فولکس واگن عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهد. سرعت این خودرو در مدت زمان 4.9 ثانیه از صفر به 100 کیومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

همانطور که از یک خودروی R انتظار می رود، این خودرو نیز در مقایسه با نمونه استاندارد خود دارای طراحی تهاجمی تری است. فولکس واگن برای این خودرو ورودی های هوای بزرگی در بخش جلویی و 4 خروجی اگزوز در بخش پشتی در نظر گرفته است.

فولکس واگن T-Roc R به صورت استاندارد مجهز به رینگ های 18 اینچی به فروش می رسد؛ با این حال خریداران می توانند برای آن رینگ های 19 اینچی نیز سفارش دهند. این خودرو دارای سیستم تعلیق سفت تری در مقایسه با مدل استاندارد بوده که باعث کاهش ارتفاع آن می شود. فولکس واگن با اعمال تغییراتی در این خودرو، فرمان پذیری آن را بهبود داده است.

فولکس واگن اعلام کرده نمونه نهایی این خودرو شباهت زیادی به مدل مفهومی آن دارد. مدل تجاری فولکس واگن T-Roc R تا قبل از پایان سال جاری میلادی در اختیار نمایندگی های این برند برای فروش قرار می گیرد. رانندگان در ایالات متحده آمریکا قادر به خرید این محصول نیستند.

ارسال نظر