ایلان ماسک می‌خواهد اینفلوئنسر تمام وقت شود!

ساعاتی پیش ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان، در توییترش نوشت که دارد به کناره گیری از شغلش فکر می‌کند تا یک اینفلوئنسر تمام‌وقت شود.

ایلان ماسک می‌خواهد اینفلوئنسر تمام وقت شود!

ایلان ماسک در توییت خود طی یک جمله کوتاه و بدون پرداختن به جزییات اعلام کرد: «به کناره‌گیری از شغل و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر تمام وقت می‌اندیشم.»

توییت+ایلان+ماسک+کناره+گیری

باید دید ایده ایلان ماسک برای اینفلوئنسر شدن در حالی که یکی از فعال‌ترین کاربران شبکه‌های اجتماعی است چقدر جدی است؟ آیا او واقعا می‌خواهد شغل خود را کنار بگذارد؟ او که در ماه ژانویه سال جاری در یک کنفرانس تلفنی گفته بود انتظار دارد برای چند سال مدیرعامل تسلا باشد!

پیش از این، او درباره فروش سهامش در تسلا از مردم در توییتر نظرخواهی کرده بود و از آنجا که فروش سهام ایلان ماسک با رای موافق کاربران توئیتر مواجه شد ، او به نظرات مخاطبینش توجه کرد و بیش از 1 میلیارد دلار سهام تسلای خود را فروخت !

ایلان ماسک مدیرعامل و طراح خودروسازی تسلا، مهندس ارشد و مدیرعامل ابرشرکت فناوری اسپیس ایکس، و از بنیان‌گذاران استارتاپ تراشه‌های مغزی «نیورالینک» و شرکت هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» است. همین دو ماه پیش بود که با رشد سهام تسلا، لقب ثروتمندترین فرد جهان باز هم به ایلان ماسک تعلق گرفت .

ارسال نظر