خیزش دوباره لیون کامپیوتر با افتتاح شعبه جدید در تهران!

شعبه جدید فروشگاه لیون کامپیوتر در خیابان برادران مظفر، پشتِ پاساژ ایران افتتاح شد. آری، لیون‌کامپیوتر دومین شعبه فروشگاه خود را در شهر تهران افتتاح کرد. فروشگاهی که طراحی داخلی بسیار چشم نوازی برای مشتریان داشته و حتی پرسه‌زنان را نیز به خرید ترغیب می‌کند. آنچه درباره طراحی دکور فروشگاه جدید لیون‌کامپیوتر مطرح شد در فروشگاه رشت نیز به کار رفته است و این نشان می‌دهد که هدف لیون‌کامپیوتر توجه به علاق و سلایق مشتریان و علاقه‌مندان است.

خیزش دوباره لیون کامپیوتر با افتتاح شعبه جدید در تهران!

فروشگاهی که طراحی داخلی بسیار چشم نوازی برای مشتریان داشته و حتی پرسه‌زنان را نیز به خرید ترغیب می‌کند. آنچه درباره طراحی دکور فروشگاه جدید لیون‌کامپیوتر مطرح شد در فروشگاه رشت نیز به کار رفته است و این نشان می‌دهد که هدف لیون‌کامپیوتر توجه به علاق و سلایق مشتریان و علاقه‌مندان است.

وارد فروشگاه که می‌شوید، با یک طراحی جذاب و چشم نواز مواجه خواهید شد. ماکتی از فن کیس و کارت گرافیک بالای میز ویترینی است که قطعات سخت‌افزاری و تجهیزات کامپیوتر در آن قرار دارد؛ به صورتی که گویی این میز ویترین یک کیس است که توسط این خنک‌کننده غول پیکر خنک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی لیون‌کامپیوتر در این افتتاحیه سعید حسینی، بنیان‌گذار و مدیر عامل مجموعه لیون‌کامپیوتر و علی صدرالدینی، مدیر روابط عمومی مجموعه حضور داشتند.

سعید حسینی،‌ موسس و مدیر عامل مجموعه لیون کامپیوتر، درباره افتتاح شعبه جدید فروشگاه لیون کامپیوتر، آن هم به فاصله کمتر از یک ماه پس از افتتاح فروشگاه رشت، بیان کرد: «عدم حرکت رو به جلو، مطمئناً به شکست می‌انجامد. ما نیاز به رشد و خلق ارزش‌های جدید داریم. ما باید ابتدا نیازهای مردم هر شهر را بررسی کرده و بر اساس آن، اقدام به برطرف کردن این نیازها کنیم. مردم ایران هنوز تمایل بسیاری به مشاهده و لمس کالای سخت افزاری مورد نظر خود دارند و یکی از اهداف مهم تأسیس فروشگاه‌های فیزیکی، رفع همین نیاز است.»

اگر یادتان باشد، سعید حسینی در مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید لیون کامپیوتر، اعلام کرد که لیون کامپیوتر قصد ورود به عرصه تولید قطعات کامپیوتری را دارد. حسینی در رابطه با همین موضوع که یکی از برنامه‌های آینده مجموعه لیون کامپیوتر به حساب می‌آید، توضیح داد: «روند تولید بسیار خوب پیش رفته و ما به ارائه یک محصول باکیفیت متعهد هستیم. ما قصد داریم به مرحله‌ای برسیم که مردم با دیدن محصول ما به وجد آمده و حتی باور نکنند که این محصول ساخت ایران است. اگر به این مرحله از کیفیت دست پیدا نکنیم، خبری از رونمایی نخواهد بود. نمونه اولیه محصول (که هنوز اعلام نشده چه چیزی است)، در هفته آینده آماده شده و راهی تست‌های اولیه خواهد شد. امیدواریم که پیش از پایان سال 1400، بتوانیم محصول را به صورت محدود تولید و عرضه کنیم.»

علی صدرالدینی، مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر درباره طراحی و دیزاین یکسان فضای داخلی شعبه‌های مختلف لیون کامپیوتر، توضیج داد: «یکی از سیاست‌هایی که لیون کامپیوتر پیش گرفته، متحدالشکل بودن تمامی شعبه‌ها و فروشگاه‌های خود در سراسر کشور است. این طراحی و دیزاینی که در این شعبه جدید مشاهده می‌کنید، قاعدتاً در شهرهای دیگر نیز به همین شکل اجرایی شده و خواهد شد. با این حال، متناسب با شرایط مختلف، احتمال به‌روزرسانی و آپدیت این طراحی وجود دارد.»

پس از افتتاح فروشگاه رشت در ماه گذشته، یکبار دیگر شیر لیون‌کامپیوتر با افتتاح شعبه دوم فروشگاه خود صدای غرش رعدآسا و حمایتگر خود را به گوش مشتریان و مخاطبان خود رساند. شیری غران که حامی مشتریان خود است و مسیر پیشرفت را همچنان به‌سرعت در خواهد نوردید.

پیشتر مدیر عامل لیون‌کامپیوتر در هنگام افتتاح شعبه رشت به این نکته اشاره کرده بود که خریداران می‌توانند همچنان به‌صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را از وب‌سایت لیون تهیه کنند یا برای بررسی و خرید، به فروشگاه فیزیکی مراجعه کنند. اما نکته مهم در مورد این فروشگاه‌ها، حضور یک نمایندگی فیزیکی برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محلی است.

درباره افتتاح شعبه دوم فروشگاه لیون‌کامپیوتر در تهران نیز باید به همین نکته توجه داشت زیرا همچنان خرید فیزیکی بیشتر از خرید در فضای مجازی حس اعتماد را مشتریان بر می‌انگیزد.

به همین روی لیون‌کامپیوتر علاوه بر فروشگاه پاساژ ولی‌عصر که داخل پاساژ است اقدام به افتتاح یک فروشگاه دیگر در تهران کرده است که به لحاظ موقعیت مکانی از ویژگی مهم دو نبش بودن بر خوردار است و دسترسی به آن از میدان ولی‌عصر و نیز تقاطع خیابان طالقانی و خیابان برادران مظفر بسیار آسان است. موقعیت مکانی مناسب، بزرگ بودن تابلوی لیون‌کامپیوتر و البته طراحی داخلی فروشگاه، از مهمترین ویژگی‌هایی است که خریداران را به سوی این شعبه‌ی فروشگاه لیون‌کامپیوتر هدایت می‌کند.

ارسال نظر