در رویداد 8 مارس اپل منتظر چه چیزهایی باشیم؟

محصولات مختلفی در رویداد 8 مارس اپل معرفی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی اقتصادی آیفون SE جدید اشاره کرد.

در رویداد 8 مارس اپل منتظر چه چیزهایی باشیم؟

رویداد 8 مارس اپل

نخستین رویداد اپل در سال 2022 روز سه‌شنبه، مورخ 8 مارس و در ساعت 10 صبح به وقت محلی در تالار استیو جابز برگزار می‌شود. همانند سال گذشته، این رویداد نیز به دلیل اپیدمی کرونا به صورت مجازی برگزار شده و تنها اصحاب رسانه در تالار حضور خواهند داشت.

طبق شایعات و گزارش‌های مختلف، اپل قرار است در نخستین رویداد 2022 خود از محصولات متعددی رونمایی کند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

نسل سوم iPhone SE

دستگاه جدید شباهت بسیاری با نسخه قبلی دارد. آیفون SE جدید دارای حاشیه‌های نه‌چندان باریک و دکمه فیزیکی Home است که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

آیفون SE 2022 از لحاظ تراشه ارتقا یافته و احتمالا به تراشه A15 مجهز است. این دستگاه قطعا از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و طبق پیشگویی مینگ چی کو، ارزان‌ترین گوشی 5G اپل خواهد بود.

رویداد 8 مارس اپل

نسل بعدی iPad Air

طراحی آیپد ایر جدید تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد، ولی به تراشه سریع‌تری مجهز بوده و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. البته طبق گزارش‌های مختلف، آیپد جدید با دوربین FaceTime عرضه می‌شود که از ویژگی Center Stage بهره‌مند است. به لطف این ویژگی، حتی در هنگام حرکت نیز فریم دوربین به صورت ثابت باقی می‌ماند.

نسخه جدید mac Mini

مدل ارتقایافته مک مینی یکی دیگر از محصولاتی است که احتمالا در رویداد 8 مارس اپل به آن اشاره می‌شود. این دستگاه به وسیله تراشه‌های M1 Pro و M1 Max ارتقا یافته است و جایگزین مک مینی‌های مجهز به تراشه اینتل خواهد شد.

لپ‌تاپ 13 اینچی MacBook Pro

مک بوک پرو 13 اینچی 2022 به تراشه M2 مجهز است و از لحاظ طراحی با مدل قبلی مو نمی‌زند. مک بوک پرو 13 اینچی جدید نسخه پایین‌تر مدل‌های 14 و 16 اینچی است که به ترتیب به تراشه‌های M1 Pro و M1 Max مجهز خواهد بود.

تراشه M2 همانند M1 دارای پردازنده 8 هسته‌ای است، ولی سرعت و اثربخشی آن بیشتر از مدل قبلی بوده و انتظار می‌رود از لحاظ گرافیک نیز بهبود یافته باشد. طبق شایعات مختلف، واحد گرافیکی M2 به 9 و 10 هسته مجهز است.

محصولات مختلفی در رویداد 8 مارس اپل معرفی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی اقتصادی آیفون SE جدید اشاره کرد. نخستین رویداد اپل در سال 2022 روز سه‌شنبه، مورخ 8 مارس و در ساعت 10 صبح به وقت محلی در تالار استیو جابز برگزار می‌شود. همانند سال گذشته، این رویداد نیز به دلیل اپیدمی کرونا به صورت مجازی برگزار شده و تنها اصحاب رسانه در تالار حضور خواهند داشت. طبق شایعات و گزارش‌های مختلف، اپل قرار است در نخستین رویداد 2022 خود از محصولات متعددی رونمایی کند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. نسل سوم iPhone SE دستگاه جدید شباهت بسیاری با نسخه قبلی دارد. آیفون SE جدید دارای حاشیه‌های نه‌چندان باریک و دکمه فیزیکی Home است که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. آیفون SE 2022 از لحاظ تراشه ارتقا یافته و احتمالا به تراشه A15 مجهز است. این دستگاه قطعا از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند و طبق پیشگویی مینگ چی کو، ارزان‌ترین گوشی 5G اپل خواهد بود. نسل بعدی iPad Air طراحی آیپد ایر جدید تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد، ولی به تراشه سریع‌تری مجهز بوده و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. البته طبق گزارش‌های مختلف، آیپد جدید با دوربین FaceTime عرضه می‌شود که از ویژگی Center Stage بهره‌مند است. به لطف این ویژگی، حتی در هنگام حرکت نیز فریم دوربین به صورت ثابت باقی می‌ماند. نسخه جدید mac Mini مدل ارتقایافته مک مینی یکی دیگر از محصولاتی است که احتمالا در رویداد 8 مارس اپل به آن اشاره می‌شود. این دستگاه به وسیله تراشه‌های M1 Pro و M1 Max ارتقا یافته است و جایگزین مک مینی‌های مجهز به تراشه اینتل خواهد شد. لپ‌تاپ 13 اینچی MacBook Pro مک بوک پرو 13 اینچی 2022 به تراشه M2 مجهز است و از لحاظ طراحی با مدل قبلی مو نمی‌زند. مک بوک پرو 13 اینچی جدید نسخه پایین‌تر مدل‌های 14 و 16 اینچی است که به ترتیب به تراشه‌های M1 Pro و M1 Max مجهز خواهد بود. تراشه M2 همانند M1 دارای پردازنده 8 هسته‌ای است، ولی سرعت و اثربخشی آن بیشتر از مدل قبلی بوده و انتظار می‌رود از لحاظ گرافیک نیز بهبود یافته باشد. طبق شایعات مختلف، واحد گرافیکی M2 به 9 و 10 هسته مجهز است. رویداد 8 مارس اپل را از کجا ببینیم؟ رویداد آینده اپل به طور زنده از طریق وب‌سایت اصلی و همین‌طور اپلیکیشن AppleTV قابل‌مشاهده است. وب‌سایت macrumors.com نیز پخش زنده این مراسم را پوشش می‌دهد.

رویداد 8 مارس اپل را از کجا ببینیم؟

رویداد آینده اپل به طور زنده از طریق وب‌سایت اصلی و همین‌طور اپلیکیشن AppleTV قابل‌مشاهده است. وب‌سایت macrumors.com نیز پخش زنده این مراسم را پوشش می‌دهد.

ارسال نظر