شعبه رشت فروشگاه لیون کامپیوتر افتتاح شد

لیون کامپیوتر اولین فروشگاه خارج از تهران خود را در رشت راه‌اندازی کرد. این نخستین شعبه خارج از تهران فروشگاه کامپیوتر لیون کامپیوتر است. قرار است در آینده فروشگاه‌های لیون کامپیوتر در سایر شهرهای ایران از جمله اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و قزوین نیز افتتاح شود.

شعبه رشت فروشگاه لیون کامپیوتر افتتاح شد

صبح روز سه شنبه رأس ساعت 6 بامداد کاروان لیون‌کامپیوتر، متشکل از مدیران این مجموعه و اهالی رسانه (از جمله سخت افزار مگ، ویجیاتو، گجت نیوز، پیوست و...)، برای شرکت در مراسم افتتاحیه فروشگاه شعبه رشت لیون کامپیوتر، راهی شهر زیبای رشت شد.

این کاروان، ظهرهنگام به مجموعه تفریحی و گردشگری "دیلباب" رسید تا پیش از آغاز برگزاری آیین افتتاحیه فروشگاه شعبه ر‌شت لیون کامپیوتر، به صرف ناهار و استراحت بپردازند.

سرانجام نزدیک ساعت 3 بعد از ظهر، فروشگاه شعبه رشت لیون کامپیوتر با حضور سعید حسینی، مؤسس و مدیرعامل مجموعه، علی صدرالدینی مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر و اصحاب رسانه افتتاح شد.

اواخر دی ماه امسال بود که مدیرعامل لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این شرکت اعلام کرد تا حدود یک ماه و نیم دیگر از اولین محصول تولیدشده لیون کامپیوتر رونمایی می‌شود. حال کمتر از یک ماه از این ماجرا، لیون کامپیوتر برای توسعه کسب‌وکار و برندسازی خود، اولین فروشگاه خارج از تهران خود را در شهر رشت افتتاح کرده است.

با افتتاح شعبه رشت لیون کامپیوتر صدای غرش شیر لیون کامپیوتر بیشتر از پیش شنیده خواهد شد، شیر غرانی که حامی مشتریان خود است و مسیر پیشرفت را به سرعت در خواهد نوریدید.

سعید حسینی، مدیرعامل لیون کامپیوتر در همین راستا در گفت‌وگویی با پیوست اعلام کرد که این فروشگاه اولین فروشگاه لیون خارج از شهر تهران است اما آخرین شعبه نیست و قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱، فروشگاه‌های دیگری در سایر شهرهای مهم ایران افتتاح شود.

نکته مهمی که حسینی به آن اشاره کرد، در مورد ماهیت این فروشگاه و فروشگاه‌های آینده این برند است. به‌گفته حسینی، خریداران می‌توانند همچنان به‌صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را از سایت لیون تهیه کنند یا برای بررسی و خرید، به فروشگاه فیزیکی مراجعه کنند. اما نکته مهم در مورد این فروشگاه‌ها، حضور یک نمایندگی فیزیکی برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محلی است.

حسینی درمورد ایده افتتاح فروشگاه فیزیکی توضیح داد: «بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها ۴ درصد از بازار ایران آنلاین و ۹۶ درصد از ظرفیت بازار در فضای آفلاین است.»

به گفته او، مهم‌ترین دلیلی که مردم همچنان به‌صورت آفلاین خریداری می‌کنند، دریافت حس خوب خرید و همچنین لمس و بررسی محصول پیش از پرداخت وجه است.

نکته مهم دیگری که حسینی به آن اشاره می‌کند، دریافت خدمات پس از فروش است که مشتریان همچنان در فروشگاه‌های فیزیکی به‌دنبال خدمات پس از فروش می‌گردند.

مدیر عامل لیون کامپیوتر در پاسخ به این سوال که چرا در میان تمامی شهر‌های ایران، رشت را برای افتتاح اولین فروشگاه خارج از تهران انتخاب کردید گفت: اینجا محل تولد من است و شرایطی برای آزمون و خطا در این محیط فراهم است که در شهرهای دیگر وجود نداشت. می‌توانیم تمامی مشکلات و باگ‌های موجود در بازار آفلاین خارج از تهران را اینجا بررسی کنیم و با تجربه کافی به سایر شهرهای بزرگ

حسینی توضیح داد هدف اصلی لیون کامپیوتر از ایجاد این فروشگاه‌ها، رقابت با سایر بازیگران نیست بلکه خلق ارزش‌های جدید است اما همچنان چشم به رقابت و توسعه هم داریم. به گفته او، لیون برای ورود به هر شهری، بازار آن شهر را بررسی می‌کند، ضعف‌ها، کمبود‌ها و نیازهای آن بازار را مشاهده می‌کند و برای رفع مشکلات شناسایی شده وارد عمل می‌شود.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در فروشگاه‌های فیزیکی چه محصولاتی را پوشش می‌دهید گفت: نقطه قوت ما در حوزه محصولات سخت‌افزار کامپیوتر است اما به‌زودی قصد داریم به حوزه‌های دیگری مانند ماشین‌های اداری، سخت‌افزار لپ‌تاپ و حتی گوشی موبایل هم وارد شویم

کاروان لیون کامپیوتر و اصحاب رسانه پس از شرکت در رویداد افتتاحیه فروشگاه رشت، به مجموعه گردشگری دیلباب بازگشتند و شب را در مجموعه گردشگری دیلباب اقامت داشتند. این کاروان سرانجام امروز، 13 بهمن ماه، راهی تهران شد.

ارسال نظر