هرآنچه درباره آخرین رویداد اپل 2021 باید بدانید | تماشای زنده Apple Unleashed

چندی پیش شرکت اپل از برگزاری آخرین رویداد خود در سال 2021 خبر داد و زمان برگزاری آن را به هواداران اعلام کرد. در هرآنچه درباره آخرین رویداد اپل 2021 باید بدانید و ساعت پخش زنده رویداد اپل را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

هرآنچه درباره آخرین رویداد اپل 2021 باید بدانید | تماشای زنده Apple Unleashed

پخش زنده رویداد اپل 2021

پس از انتظار فراوان، اپل سرانجام زمان برگزاری رویداد 2021 خود را به‌صورت رسمی اعلام کرد. رویداد قبلی اپل در ماه سپتامبر برگزار شد و محصولاتی از قبیل خانواده آیفون 13 ، اپل واچ 7 و نسل جدید آیپد و آیپد مینی در آن معرفی شدند.

حدود یک ماه پس از مراسم سپتامبر، اپل تاریخ رویداد بعدی خود را 18 اکتبر اعلام کرد و به رقیبان خود نشان داد که بازهم محصولاتی برای ارائه در چنته دارد.

آخرین رویداد 2021 اپل که Unleashed نامگذاری شده است، ساعت 20:30 دقیقه روز 18 اکتبر (26 مهر 1400) آغاز می‌شود. این شرکت سانفرانسیکو‌یی هیچگونه اشاره‌ای به محصولات جدیدش نکرده و قصد دارد همه را تا حد ممکن غافلگیر و شگفت‌زده کند.

بااین‌حال، مانند تمام ایونت های قبلی، این بار نیز اطلاعات زیادی در مورد این رویداد لو رفته و به اصطلاح خودمانی لیک شده است!

با استناد به موارد پخش شده، انتظار می‌رود اپل در این رویداد از دو مدل مک بوک پرو (14 و 16 اینچی)، مک مینی، ایرپاد 3، چیپ پردازنده جدید M1X و سیستم‌عامل macOS Monterey رونمایی کنید.

این غول فناوری برای سهولت تماشای زنده آخرین رویداد 2021 از طرف علاقه‌مندان تدابیری اندیشیده است. Apple Unleashed را می‌توان از یوتیوب، سایت رسمی اپل و همچنین در Apple TV تماشا و دنبال کرد.

ارسال نظر