ال جی الکترونیک تجارت موبایل خود را به شرکت ویتنامی Vingroup واگذار می کند؟

رسانه کلیک - ال جی الکترونیک در نظر دارد تا تجارت موبایل خود را واگذار کند. در پی انتشار این خبر، شرکت زنجیره ای تایوانی Vingroup، تمایل خود را برای خرید این بخش اعلام کرد.

ال جی الکترونیک تجارت موبایل خود را به شرکت ویتنامی Vingroup واگذار می کند؟

همانطور که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، کمپانی ال جی الکترونیک قصد دارد تا تجارت گوشی هوشمند خود را رها کند. حال خبر رسیده که یک شرکت زنجیره ای ویتنامی در حال مذاکره با ال جی است تا مالکیت این بخش را در دست گیرد.

به گزارش BusinessKorea، کمپانی ویتنامی Vingroup پیشنهاد سخاوتمندانه ای را برای خرید تجارت موبایل ال جی ارائه کرده است. گفته می شود این شرکت 14 درصد از سرمایه بازار کشور را در اختیار داشته و در بخش های مختلفی از جمله هتل داری، املاک و مستغلات، پخش و توزیع، توسعه زمین، ساخت اسمارت فون و تجارت اتومبیل مشغول فعالیت است. وین گروپ سال هاست که با ال جی همکاری دارد و پس از اوپو و سامسونگ، سومین تولیدکننده گوشی همراه در کشور به شمار می آید.

طبق گزارش های منتشر شده، وین گروپ قصد دارد تا با در دست گرفتن مالکیت تجارت موبایل ال جی در آمریکا، فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش دهد. از طرفی ال جی نیز تمایل دارد این بخش را نه یک باره، بلکه به صورت تدریجی و جزء به جزء به فروش برساند. شرکت کره ای اخیرا با انتشار یک تفهیم نامه داخلی، از وقوع تغییرات عمده در بخش تلفن همراه از جمله فروش و کوچک سازی خبر داده است. این مسئله نمی تواند خبر خوبی برای گوشی جمع شدنی ال جی که شرکت به تازگی از آن رونمایی کرده، باشد. با این حال باید چند هفته دیگر نیز منتظر بمانیم تا ببینیم آینده تجارت موبایل ال جی و سرنوشت گوشی منحصر به فرد و مبتکرانه آن ها در نهایت به کجا ختم می شود.

ارسال نظر