ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل در مورد بحران اوکراین

مدیرعامل اپل، تیم کوک در ایمیلی به کارکنان خود اعلام کرد که دو برابر تمام کمک‌های مالی کارمندان شرکت به سازمان‌های امدادرسان را پرداخت خواهد کرد.

ایمیل تیم کوک به کارمندان اپل در مورد بحران اوکراین

تیم کوک صبح روز سه‌شنبه ایمیلی به کارکنان شرکت خود ارسال کرد که در آن اقدامات و واکنش‌های انجام شده به حوادث دو هفته گذشته را توضیح داده است. این ایمیل همچنین اعلام کرد که اپل دو برابر تمام کمک‌های مالی انجام شده از 25 فوریه را پرداخت خواهد کرد.

در ادامه، متن ایمیل ارسال شده توسط مدیرعامل اپل را آورده‌ایم.

می‌خواهم در مورد بحران فعلی اوکراین صحبت کنم.

می‌دانم که حرف من در بیان نگرانی برای همه کسانی که تحت‌تأثیر خشونت هستند، از سوی همه افراد حاضر در اپل است. با هر تصویر جدید از فرار خانواده‌ها از خانه‌های خود و شهروندان شجاعی که از زندگی خود دفاع می‌کنند، اهمیت جمع‌شدن تمام مردم جهان برای پیشبرد هدف صلح روشن‌تر می‌شود.

شرکت اپل به سازمان‌های بشردوستانه و سازمان‌هایی که بحران در حال گسترش پناهندگان می‌پردازند، کمک می‌کند. ما همچنین با شرکا همکاری می‌کنیم تا تشخیص دهیم چه‌کارهای دیگری از ما بر می‌آید. من می‌دانم که بسیاری از شما نیز مشتاق پیداکردن راه‌هایی برای حمایت هستید و ما می‌خواهیم به افزایش تأثیر مبالغ اهدا شده شما کمک کنیم.

از امروز، اپل کمک‌های مالی شما به سازمان‌های واجد شرایط را با نسبت 2 به 1 پرداخت خواهد کرد. این امر برای تمام کمک‌های مالی به این سازمان‌ها که از 25 فوریه انجام شده، صادق است. لطفا برای اطلاعات بیشتر به پرتال اهدایی کارمندان مراجعه کنید.

ما در حال تلاش برای حمایت از تیم‌هایمان در اوکراین و دیگر نقاط منطقه نیز هستیم. با تمام کارمندانمان در اوکراین تماس گرفته‌ایم و آن‌ها و خانواده‌هایشان را تاحدی‌که می‌توانیم یاری کرده‌ایم.

اعضای تیم اوکراین که خارج از این کشور هستند و ممکن است نیاز به پشتیبانی داشته باشند، لطفا با [آدرس ایمیل حذف شده] تماس بگیرید. هر کارمندی که به هرگونه پشتیبانی نیاز دارد، لطفا برای دریافت منابع موجود از سایت‌های مردمی بازدید کنید.

ما به‌عنوان یک شرکت نیز اقدامات دیگری انجام داده‌ایم. هفته گذشته فروش تمام محصولات خود و تمام صادرات را به کانال فروش در روسیه متوقف کرده‌ایم. خدمات پرداخت اپل پی (Apple Pay) و سایر خدمات نیز در این کشور محدود شده‌اند.

اپلیکیشن خبرگزاری‌های RT News و Sputnik News نیز دیگر در App Store خارج از روسیه در دسترس نخواهند بود. ما همچنین به‌عنوان یک اقدام ایمنی و احتیاطی برای شهروندان اوکراین، خدمات ترافیک و حوادث زنده نقشه‌های اپل را در اوکراین غیرفعال کرده‌ایم.

ما همچنان به ارزیابی وضعیت ادامه خواهیم داد و در مورد اقدامات اپل با دولت‌های مربوطه در ارتباط خواهیم بود.

این لحظه خواستار وحدت است، خواستار شجاعت است و به ما یادآوری می‌کند که نباید هرگز نباید بشریت مشترک خود را فراموش کنیم. در این زمان‌های دشوار، در این که می‌دانم ما در تعهد به یکدیگر، به کاربرانمان و بودن نیرویی مثبت و خوب در جهان متحد هستیم، آسودگی خاطر می‌یابم.

ارسال نظر