چند برند مشهور تبلیغات خود را در توییتر متوقف کردند

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، شرکت‌های مختلف برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خود در توییتر مردد شدند.

چند برند مشهور تبلیغات خود را در توییتر متوقف کردند

شرکت‌های مختلف همچنان درحال دست‌وپنجه نرم کردن با مالکیت جدید توییتر، تحت مدیریت ایلان ماسک هستند.

اینکه آنها به خرج کردن پول برای تبلیغات در توییتر ادامه دهند یا توقف کنند معضلی است که شرکت‌ها با آن مواجه‌اند.

برندهای بزرگی نظیر جنرال میلز و جنرال موتورز گفتند که تبلیغات‌شان را در توییتر متوقف کرده‌اند.

ماسک شخصا به کاهش درآمد تبلیغات در توییتر اذعان کرده است. این کاهش شدید درآمد به دلیل فشار گروه‌های مختلف به شرکت‌ها است.

مدیرعامل تسلا، توییتر و اسپیس ایکس در یک توییت، «گروه‌های فعالی را که به تبلیغ‌کنندگان فشار می‌آورند» سرزنش کرد. او گفت توییتر استراتژی تعدیل محتوای خود را تغییر نداده است و افزود که این شرکت "هر کاری که می توانست برای راضی کردن فعالان انجام داد." ماسک مشخص نکرد که این شرکت چقدر از درآمد خود را از این عقب نشینی از دست داد، یا اینکه چگونه توانسته این ضرر را به فشار گروه‌های فعال نسبت دهد.

او روز جمعه در مصاحبه ای در کنفرانس سرمایه گذاری بارون نظرات خود را تکرار کر و گفت: ما اصلاً تغییری در عملیات خود ایجاد نکرده‌ایم و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت آنها انجام داده‌ایم و هیچ چیز نتیجه نمی‌دهد.

حتی با وجود اینکه هیچ چیزی از لحاظ محتوا تغییر نکرده است و مدیریت توییتر هرکاری توانسته برای راضی کردن گروه‌هه انجام داده است. به گفته ماسک، آنها در تلاشند آزادی بیان را در آمریکا از بین ببرند. ماسک در توییتی نوشته بود که قصد دارد از شرکت‌هایی که به این کار ادامه می‌دهند، نام برده و آنها را شرم‌زده کند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر