IBM صاحب دقیق ترین اپلیکیشن پیش بینی آب و هوای جهان

بر اساس یک مطالعه جدید، IBM و شرکت تابعه آن The Weather Company همچنان دقیق ترین ارائه دهندگان پیش بینی آب و هوا در سراسر جهان هستند.

IBM صاحب دقیق ترین اپلیکیشن پیش بینی آب و هوای جهان

IBM صاحب دقیق ترین اپلیکیشن پیش بینی آب و هوای جهان

The Weather Company شامل weather.com و سایر ویژگی های دیجیتال The Weather Channel است.

مقامات این شرکت سرمایه‌گذاری، فناوری هوش مصنوعی و پیش‌بینی پیشرفته را به عنوان کلیدی برای کمک به مردم و کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر آب‌وهوا ذکر کردند.

شری باخشتاین گفت: «پیش‌بینی آب و هوا زمانی مفید است که از یک منبع معتبر و شناخته‌شده باشد، و پیگیری دقت اساس چیزی است که ما به دنبال ارائه آن برای کمک به مشتریان، مصرف‌کنندگان و بازاریابان برای گرفتن تصمیم‌های مهم هر روز هستیم.»

این مطالعه به بررسی حدود 140 میلیون پیش‌بینی از 17 ارائه‌دهنده آب‌وهوای مختلف از سال 2017 تا 2021 در بیش از 1400 مکان در سراسر جهان پرداخت. پیش‌بینی‌ها بر اساس 84 معیار دقت که متغیرهای بارش، دما، پوشش ابر و متغیرهای پیش‌بینی باد را پوشش می‌دهند، تجزیه و تحلیل و رتبه‌بندی شدند.

این گزارش خاطرنشان کرد که "سایت هواشناسی weather.com بیشترین رتبه اول را در سراسر جهان برای هر سال و هر دوره زمانی ثبت کرده است."

پیش‌بینی‌های شرکت آب‌وهوایی IBM از طریق IBM Cloud در برنامه The Weather Channel و weather.com، برنامه Weather Underground و wunderground.com، و همچنین محصولات آب‌وهوا برای مشتریان سازمانی IBM منتشر می شود.

به طور کلی، تجزیه و تحلیل ForecastWatch مشخص کرد که سایت weather.com ارائه‌دهنده‌ای است که پیش‌بینی‌هایش در تمام مناطق جغرافیایی و دوره‌های زمانی تحت پوشش، دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را در سطح جهانی داشتند.

نتایج همچنین نشان داد که این شرکت 3.5 برابر بیشتر از سایر ارائه دهندگان مورد مطالعه دقیق تر است و این اختلاف بین The Weather Company و بهترین پیش بینی کننده آب و هوای بعدی در طول هر سال از مطالعه افزایش یافته است.

این گزارش به اهمیت پیش‌بینی آب‌وهوا برای اهداف برنامه‌ریزی، ایمنی و دلایل مالی در عصری که فجایع میلیارد دلاری را به ثبت رسانده، اشاره می‌کند.

نویسندگان نوشتند: «این باعث می‌شود که مردم و کسب‌وکارها بیش از هر زمان دیگری به پیش‌بینی‌های آب‌وهوا - و دقت آن‌ها - توجه کنند تا با آماده‌سازی برای آنچه که در راه است، تلفات را کاهش دهند.»

ارسال نظر