سفر در زمان با سرویس استریت ویو گوگل

<p>گوگل به مناسبت تولد 15 سالگی استریت ویو، سفر در زمان با گوشی را ممکن می‌کند. </p> <p>ویژگی استریت ویو (Street View) گوگل مپس 15 سال قبل در دسترس کاربران قرار گرفت و از آن زمان تاکنون بیش از 220 میلیارد تصویر از نمای خیابان‌ها مربوط به بیش از 100 کشور و منطقه جغرافیایی به آن اضافه شده است. حالا این شرکت در جدیدترین بروزرسانی خود همزمان با تولد 15 سالگی استریت ویو از ویژگی‌های جدیدی برای کاربران سیستم عامل اندروید و iOS رونمایی کرده است. در سال 2014، کاربران دسکتاپ بالاخره توانستند از ویژگی استریت ویو گوگل مپس استفاده کنند. با این ویژگی آنها می‌توانستند به گذشته بازگردند و تصاویر قدیمی‌تری از شهر‌ها و خانه‌ها را مشاهده کنند. اکنون همین ویژگی در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته تا بتوانند به تصاویر تاریخی یک مکان دسترسی داشته باشند.</p>

سفر در زمان با سرویس استریت ویو گوگل

ویژگی استریت ویو (Street View) گوگل مپس 15 سال قبل در دسترس کاربران قرار گرفت و از آن زمان تاکنون بیش از 220 میلیارد تصویر از نمای خیابان‌ها مربوط به بیش از 100 کشور و منطقه جغرافیایی به آن اضافه شده است. حالا این شرکت در جدیدترین بروزرسانی خود همزمان با تولد 15 سالگی استریت ویو از ویژگی‌های جدیدی برای کاربران سیستم عامل اندروید و iOS رونمایی کرده است.
در سال 2014، کاربران دسکتاپ بالاخره توانستند از ویژگی استریت ویو گوگل مپس استفاده کنند. با این ویژگی آنها می‌توانستند به گذشته بازگردند و تصاویر قدیمی‌تری از شهر‌ها و خانه‌ها را مشاهده کنند. اکنون همین ویژگی در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته تا بتوانند به تصاویر تاریخی یک مکان دسترسی داشته باشند.

حجم ویدیو: 10.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 | دانلود ویدیو
ارسال نظر