برقراری تماس با باتری گوشی خالی ممکن می شود

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند یک نوآوری جدید مرتبط با باتری دارد که اکنون در حال تبلیغ است.

برقراری تماس با باتری گوشی خالی ممکن می شود

گفته می‌شود ویژگی که شرکت چینی سازنده گوشی هوشمند در حال تبلیغ بر روی آن است حالت باتری اضطراری نامیده می‌شود و ظاهراً به کاربران اجازه می‌دهد تماس تلفنی برقرار کنند، پیام‌های متنی ارسال و اسناد یا کد‌های مکان را اسکن کنند. مشخص نیست که هوآوی چگونه قصد دارد این کار را انجام دهد، اگرچه به نظر می‌رسد ذخیره انرژی کم، روش واضحی باشد.

تیزر ویدیویی منتشر شده توسط هوآوی، ساختمانی به شکل باتری را نشان می‌دهد که چراغ‌های آن طبقه به طبقه خاموش می‌شوند که نشان دهنده پایان شارژ باتری است. اما قبل از خاموش شدن همه چراغ‌ها، برخی از چراغ‌ها روشن می‌مانند و هوآوی روی صفحه می‌گوید که انرژی ممکن است تمام نشود.

سری Mate ۵۰ باید از Mate۵۰e (دارای پردازنده Snapdragon ۷۷۸G) و سه مدل با تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ (تنها برای استفاده ۴G بهینه‌سازی شده) تشکیل شود. این گوشی‌ها شامل میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ آر اس (نسخه پورشه) هستند. علاوه بر حالت باتری اضطراری و پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای، دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی پشتی گوشی‌های جدید دارای دیافراگم متغیری هستند که در شرایط کم‌نور بزرگ‌تر می‌شود تا نور بیشتری وارد و در محیط‌های روشن کوچک‌تر شود.

این دوربین‌ها اکنون در داخل توسعه داده شده‌اند، زیرا همکاری هواوی و لایکا به پایان رسیده است و هواوی این سیستم را XMAGE می‌نامد. این تلفن‌ها دارای سیستم عامل HarmonyOS ۳.۰ از پیش نصب شده خواهند بود. برای کسانی که با این پلتفرم آشنا نیستند، پس از قرار گرفتن این شرکت در فهرست نهاد‌های ایالات متحده در سال ۲۰۱۹، توسط هوآوی توسعه داده شد که مانع از دسترسی این شرکت به زنجیره تامین ایالات متحده از جمله گوگل می‌شود.

این شرکت توانسته محدودیت‌های ایالات متحده را دور بزند و حتی برای جبران ناتوانی خود در استفاده از سرویس‌های موبایل گوگل، خدمات موبایل هواوی (HMS) را ارائه کرده است. طبق گزارش ها، HMS بیش از ۶۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و فروشگاه App Gallery آن در بیش از ۱۷۰ کشور (و به ۷۸ زبان) در دسترس است.

ارسال نظر