مایکروسافت ثبت نام کنفرانس بیلد 2020 را رایگان کرد

رسانه کلیک - مایکروسافت علاوه بر برگزاری کنفرانس سالانه سازندگان Build خود به صورت آنلاین، اکنون قصد دارد رویداد بیلد 2020 را به صورت رایگان برگزار کند.

مایکروسافت ثبت نام کنفرانس بیلد 2020 را رایگان کرد

با اعلام مایکروسافت، این کنفرانس در تاریخ 19 ماه مه از ساعت 8 صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد که برنامه 48 ساعته برنامه‌نویسی از جمله جلسات، مذاکرات و رونمایی‌های مختلفی توسط شرکت های بزرگ در آن انجام خواهد گرفت. ثبت نام رایگان برای حضور در این کنفرانس آنلاین از امروز آغاز شده است.

این رویداد با اعلام رسمی ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت شروع خواهد شد. شرکت کنندگان نیز می‌توانند در صورت نیاز، سؤالات خود را از کارمندان مایکروسافت بپرسند. در سال‌های گذشته کنفرانس بیلد 2395 دلار هزینه ورودی داشت.

هانسلمن می‌گوید: «این کنفرانس بیلد مورد نظر ما نیست اما می‌تواند خاص برگزار شود. ما نمی توانیم صبر کنیم تا جامعه توسعه دهندگان خود را برای یادگیری، ارتباط و اشتراک‌گذاری به صورت حضوری در کنار یکدیگر جمع کنیم.»

این موضوع مانند صدها مورد دیگر نیز به خاطر همه‌گیری ویروس کروناست؛ در برخی موارد حتی منجر به لغو کامل رویدادها شده است. به عنوان مثال، گوگل قصد داشت کنفرانس سالانه I/O خود را به صورت آنلاین برگزار کند اما به دلیل لزوم خانه نشینی افراد در کالیفرنیا، آن را لغو کرد. همچنین به نظر می‌رسد اپل نیز قصد دارد تا رویداد WWDC را آنلاین برگزار کند اما ممکن است این روند برگزاری این رویداد نیز تغییر کند.

ارسال نظر