ساخت پیشرفته ترین تراشه جهان توسط سامسونگ

<p>سامسونگ قصد دارد در مردادماه پیشرفته‌ترین تراشه جهان را عرضه کند و گفته می شود یک ماینر چینی اولین مشتری آن خواهد بود. ساخت پیشرفته ترین تراشه جهان توسط سامسونگ سامسونگ تولید انبوه تراشه 3 نانومتری خود را از 30 ژوئن (9 تیر) آغاز کرده بود. حالا این شرکت اعلام کرده که در تاریخ 25 جولای (3 مردادماه) قصد دارد اولین محموله تولیدی تراشه 3 نانومتری جهان را به عنوان پیشرفته‌ترین نیمه‌هادی جهان به بازار عرضه کند. اولین مشتری این تراشه ظاهرا یک ماینر چینی است. سامسونگ همچنین به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای رقابت با TSMC غول تایوانی بازار نیمه‌هادی، در نظر دارد تا تولید نسل دوم تراشه‌های 3 نانومتری خود را تا سال 2023 و تراشه‌های 2 نانومتری خود را تا سال 2025 آغاز کند.</p>

ساخت پیشرفته ترین تراشه جهان توسط سامسونگ

ساخت پیشرفته ترین تراشه جهان توسط سامسونگ
سامسونگ تولید انبوه تراشه 3 نانومتری خود را از 30 ژوئن (9 تیر) آغاز کرده بود. حالا این شرکت اعلام کرده که در تاریخ 25 جولای (3 مردادماه) قصد دارد اولین محموله تولیدی تراشه 3 نانومتری جهان را به عنوان پیشرفته‌ترین نیمه‌هادی جهان به بازار عرضه کند. اولین مشتری این تراشه ظاهرا یک ماینر چینی است.
سامسونگ همچنین به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای رقابت با TSMC غول تایوانی بازار نیمه‌هادی، در نظر دارد تا تولید نسل دوم تراشه‌های 3 نانومتری خود را تا سال 2023 و تراشه‌های 2 نانومتری خود را تا سال 2025 آغاز کند.

ارسال نظر