ماجرای کد تخفیف فریبنده اسنپ فود برای کاربران

اسنپ فود همچنان سوژه کاربران فضای مجازی است. پس از اعتراض کاربران به ارسال با تاخیر و لغو سفارش ها بعد از چند ساعت، اینبار تصویری در فضای مجازی وایرال شده که کدهای تخفیف اسنپ فود را بیشتر شبیه به یک شوخی می داند.

ماجرای کد تخفیف فریبنده اسنپ فود برای کاربران

ماجرای کد تخفیف فریبنده اسنپ فود برای کاربران

این روزها کسب و کارهای مختلف با استفاده از روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ سعی در حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دارند. یکی از این ابزارها، ارائه کدهای تخفیف به کاربران برای استفاده بیشتر از خدمات یا محصولات آن کسب و کار است.

تصویر زیر به تازگی در فضای مجازی وایرال شده که تعجب کاربران را برانگیخته است.

همانطور که مشاهده می کنید این کدتخفیف مربوط به تبلیغات استفاده از اسنپ فود در سایتها و اپلیکیشنهای ثالثی است که مبادرت به نمایش کدهای تخفیف رایگان می کنند. در این تبلیغ عجیب در تیتر و عنوان، به 70 درصد تخفیف اشاره شده اما در ذیل آن حداکثر مبلغ استفاده را تا 15 هزار تومان محدود کرده است و در ادامه شرط حداقل خرید 20 هزار تومانی را برای فردی که قصد دارد از کد تخفیف مذکور استفاده کند، مطرح کرده است و پس از آن نیز با محدود کردن دسته بندی مورد استفاده و همچنین اولین خرید از اسنپ فود، عملاً شانسی برای استفاده از این کد تخفیف برای کاربر باقی نگذاشته است چرا که کاربر برای استفاده از یک کدتخفیف ساده می بایست از هفت خوان رستم عبور کند تا حائز شرایط استفاده از کد تخفیف 15000 تومانی شود!!! طبیعتاً با افزایش نرخ آیتمها، مشتریان این چنین اپلیکیشن هایی انتظار دارند، مبلغ کدهای تخفیف نیز به نسبت گران تر شدن ارائه سرویس ها و خدمات، بالا بروند اما مدتهاست(به جز موارد خاص) کدهای تخفیف اسنپ فود که برای اعمالش چندین شرط نیز وجود دارد، در عدد 15000 تومان باقی مانده است.

با یک حساب کتاب ساده، مبلغ خرید کاربر می بایست حداقل حدود 22 هزار تومان باشد تا بتواند از این کد تخفیف استفاده کند اما با گشتی در آیتم های موجود در مراکز مختلف اسنپ فود به هیچ مورد غذایی در این رنج قیمت برنخوردیم که قابل سفارش باشد.

برای استفاده از این کد تخفیف در مبالغ بالاتر نیز تیتر و عنوان فریبنده تخفیف، زیر سوال می رفت چرا که در نهایت کاربر تنها می توانست حداکثر 15000 تومان از هزینه پرداختی را تحت عنوان تخفیف کسر نماید و عبارت 70 درصد تخفیف برای خرید یک پیتزای معمولی که 120 هزار تومان قیمت دارد، مضحک به نظر می رسید چرا که با احتساب هزینه پیک و سفارش دو نوشیدنی، عدد تخفیف به حدود 7 درصد می رسید و نه 70 درصد!!

شاید بهتر باشد برای واقعی به نظر رسیدن عبارت تخفیف 70 درصدی، دوستان در مجموعه اسنپ فود لیستی از آیتم هایی که در رنج قیمتی 22 هزار تومان قابل سفارش هستند و یک فرد عادی را سیر می کنند، را به طور واضح اعلام نمایند تا تیتر با شرح متناقض نباشد و این اقدام به ظاهر تبلیغاتی توهین به شعور مشتریان تلقی نشود.

ارسال نظر