سایت اندازه گیری سرعت دانلود و آپلود اینترنت

سرویس جهانی Speedtest برای اندازه‌گیری سرعت اینترنت استفاده می‌شود و در به‌روزرسانی جدید خود، پینگ را در سه حالت «بیکار» (Idle)، «پینگ دانلود» و «پینگ آپلود» به صورت جداگانه اندازه‌گیری و به کاربران نمایش می‌دهد.

سایت اندازه گیری سرعت دانلود و آپلود اینترنت

سایت اندازه گیری سرعت دانلود و آپلود اینترنت

هرچند در سرویس Speedtest سرعت دانلود و آپلود بیش از هرچیز دیگری مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، اما معیار مهم دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند تاثیر زیادی روی تجربه شما از اینترنت داشته باشد: تاخیر. در تعریف این معیار می‌توان گفت که نشان می‌دهد چه مدت زمانی طول می‌کشد تا سرور به درخواست کاربران پاسخ دهد.

شما می توانید با سایت اسپید تست، سرعت اینترنت خود را در کمتر از 30 ثانیه بررسی کنید. تست سرعت معمولا کمتر از 40 مگابایت داده را انتقال می دهد، اما ممکن است داده های بیشتری را در اتصالات سریع منتقل کند.

برای اجرای آزمایش، به آزمایشگاه اندازه‌گیری (M-Lab) متصل می‌شوید و آدرس IP شما با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود و مطابق با خط‌مشی رازداری آنها توسط آنها پردازش می‌شود. M-Lab آزمون را انجام می دهد و همه نتایج آزمایش را برای ترویج تحقیقات اینترنتی به صورت عمومی منتشر می کند. اطلاعات منتشر شده شامل آدرس IP و نتایج آزمایش شما است، اما شامل هیچ اطلاعات دیگری در مورد شما به عنوان یک کاربر اینترنت نمی شود.

ارسال نظر