تاکسی های اینترنتی ایرانی از خدمات جدید اوبر خبر دارند؟

شرکت اوبر که بزرگترین تاکسی اینترنتی جهان محسوب می شود، در ابتکاری جالب اقدام به صدور کدهای تخفیف شگفت انگیز برای کاربران ویژه خود کرد.

در فضای رقابتی بین کسب و کارهای مختلف، کمپانی اوبر از امکانات و قابلیت های جدید اپلیکیشن خود رونمایی کرد. برخی از این خدمات جدید عبارتند از کرایه اتوبوس برای سافاری، رفتن به پارتی و جشن، رفتن به یک رویداد خاص و در نهایت سواری ویژه برای عروس و داماد ها!

این قابلیت برای مسافران مهمان کاربران نیز در دسترس است. کاربران از این پس می توانند با اتصال به اکانت خود در گوگل، به سادگی به اپلیکیشن اوبر متصل شوند و از همه این امکانات استفاده کنند.

اوبر اعلام کرده فعلاً این قابیلیت ها در آمریکا در دسترس است و پس از آن در کانادا فعال می شود. این خدمات به صورت انفرادی و در قالب سازمانی به شرکت ها ارائه می شود.

گفتنیست اوبر به تازگی امکان سفارش خودروهای آخرین مدل تسلا را در شهرهای لس انجلس، سن دیگو، سان فرانسیسکو و دوبی فراهم کرده است و به زودی تعداد شهرهای تحت پوشش برای استفاده از خودروهای برقی مدرن را زیادتر خواهد کرد.

با توجه به تنوع در خدمات اوبر و تقلید تاکسی های اینترنتی ایرانی از آنها، به نظر می رسد به زودی برخی از این امکانات را در تاکسی های اینترنتی ایرانی شاهد باشیم.

ارسال نظر