آیپد مینی پرو با نمایشگر 8.9 اینچی و قابلیت Face ID از راه می رسد

رسانه کلیک – گزارش های جدید حاکی از آن هستند که آیپد مینی پرو اپل دارای نمایشگر 8.9 اینچی بوده و به قابلیت Face ID نیز مجهز شده است. این محصول به احتمال زیاد طی دو سه هفته آینده به بازار عرضه می شود.  

آیپد مینی پرو با نمایشگر 8.9 اینچی و قابلیت Face ID از راه می رسد

شرکت کوپرتینویی قصد دارد تا در سال جاری محصولات متعددی را روانه بازار کند. مک بوک و آیپدهای جدید از جمله این محصولات هستند که به فناوری های جدیدی مجهز شده و صرفا یک نسخه ارتقا یافته از نسل قبلی نیستند. اگر به خاطر داشته باشید مینگ-چی کو (تحلیلگر مشهور اپل) سال گذشته اعلام کرد که شرکت به احتمال زیاد در نیمه اول 2021 از آیپدهای جدید خود رونمایی می کند. حال خبر رسیده که آیپد مینی پرو طی دو سه هفته آینده در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

با اینکه هنوز چند روز به معرفی آیپد مینی پرو باقی مانده اما مشخصات اصلی و رندرهای مفهومی آن در رسانه ها منتشر شده است. طبق گزارش های اخیر، مدل جدید به لحاظ طراحی ظاهری شباهت بسیاری با آیپد مینی دارد، کلید هوم آن در پایین قرار قرار گرفته و علاوه بر بهره مندی از فناوری Touch ID، از اتصالات لایتنینگ نیز پشتیبانی می کند.

با این حال گزارش های دیگری نیز منتشر شده که اپل طراحی مدرن و متفاوت تری را برای تبلت های خود در نظر گرفته است. در این صورت می توان امید داشت که حاشیه های آیپد مینی پرو باریک تر از نسل قبلی باشد و از قابلیت شناسایی چهره یا همان Face ID نیز پشتیبانی کند.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، رندر مفهومی جدیدی از آیپد مینی پرو به فضای مجازی راه یافته که نشان می دهد دستگاه دارای نمایشگر 8.9 اینچی بوده و حاشیه های آن بسیار باریک است. ضمنا گفته می شود تبلت جدید اپل علاوه بر اتصالات USB-C، قابلیت پشتیبانی از Face ID را نیز دارد. این محصول به تراشه بایونیک A14 اپل مجهز شده و در سه نسخه 64 گیگابایتی، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر