برترین محصولات شیائومی در بازارهای جهانی

رسانه کلیک - در این مقاله معروف‌ترین محصولات شیائومی را معرفی می‌کنیم که به اندازه گوشی‌های هوشمند آن، در بازارهای جهانی محبوب هستند. 

برترین محصولات شیائومی در بازارهای جهانی

چند سالی است که نام شیائومی به عنوان یک شرکت محبوب که گوشی‌های هوشمند و گجت‌های مختلف تولید می‌کند، به گوش می‌رسد.

با این که این برند چینی کار خود را در زمینه تولید گوشی هوشمند شروع کرد، اما در چند سال اخیر محصولاتی تولید کرده است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. به طوری که دستگاه تصفیه هوا شیائومی به یکی از محبوب‌ترین کالاهای کاربران در چند سال اخیر تبدیل شده است. در این مقاله سعی کرده ایم به سراغ معروف‌ترین محصولات شیائومی برویم که به اندازه گوشی‌های هوشمند آن، در بازارهای جهانی محبوب هستند.

محصولات شیائومی

اگر آشنایی بیشتری با این برند داشته باشید، متوجه می‌شوید که شیائومی به یک برند سبک زندگی تبدیل شده است که گجت‌های لوکسی مانند دستگاه تصفیه هوا، پلوپز، ربات‌های مختلف، تلویزیون و... تولید کرده است. هدف شیائومی از ساخت این محصولات این بوده که تکنولوژی را راحت‌تر وارد زندگی مردم کند، در حالی که مدیریت آن‌ها به کمک یک اپلیکیشن ساده، انجام گیرد. برخی از این تولیدات شاید به گوش‌تان آشنا نباشد اما در بازارهای جهانی به یک محصول با کیفیت و پر‌طرفدار تبدیل شده است که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، معمولا در معرض آلودگی هوا هستند و برای حفظ سلامت خود و تمیز نگهداشتن محیط از آلودگی‌ها و ذرات گرد و غبار، باید از دستگاه‌های تصفیه هوا استفاده کنند. دستگاه‌های تصفیه هوا شیائومی در چند سال اخیر توانسته‌اند وارد خانه کاربران شوند. کم صدا بودن یکی از ویژگی‌های بارز تصفیه هواهای شیائومی است که در نسخه‌های جدیدتر، این صدا کمتر و کمتر شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قدرت بالای دستگاه، مصرف پایین، قیمت مناسب نسبت به برندهای رقیب و ابعاد کوچک اشاره کرد. مدل‌های جدیدتر این محصول دارای فیلترهای هوای سه لایه هستند که محیط را کاملا عاری از میکروب، باکتری، ویروس و مواد آلرژی‌زا می‌کنند.

تلویزیون‌های شیائومی

فروش تلویزیون‌های شیائومی آنقدر زیاد شده است که کمتر کسی در دنیا نمی‌داند که شیائومی تلویزیون هم تولید می‌کند. تلویزیون‌های با کیفیت این برند در کنار قیمت مناسب و تکنولوژی روز دنیا، به یکی از محصولات پرطرفدار آن تبدیل شده است. با این که در ابتدا بیشتر افراد تصور می‌کردند که شیائومی فقط برای تولید گوشی‌های همراه مناسب است و تلویزیون‌های آن تنها در تولیدات اولیه با کیفیت خواهد بود و به مرور از میزان کیفیت آن کاسته خواهد شد؛ اما شیائومی ثابت کرد که برندی است که قصد ماندن دارد. با گذر زمان کیفیت محصولات او نه تنها تغییری نکرد؛ بلکه بهتر هم شد و همین موضوع باعث شد در یکی دو سال اخیر، خرید تلویزیون شیائومی ، به عدد قابل توجهی برسد. تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش تلویزیون‌های شیائومی با برند محبوبی چون سامسونگ برابری می‌کند. در حالی که با قیمت بسیار پایین‌تری به فروش می‌رسد.

محصولات شیائومی

چراغ‌های رومیزی شیائومی

اگر به دنبال یک چراغ هوشمند رومیزی هستید، چراغ رومیزی شیائومی که در یک همکاری مشترک با فیلیپس آن را تولید کرده است، از دست ندهید. این چراغ رومیزی را می‌توانید توسط یک اپلیکیشن هدایت کنید و از قابلیت‌هایی که در این چراغ وجود دارد، انگشت به دهان خواهید ماند. یکی از ویژگی‌های این چراغ رومیزی، حالت راحتی چشم است که برای زمان‌هایی که قصد مطالعه کردن دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. دو منبع نور در این چراغ وجود دارد که یکی در قسمت بالای چراغ د دیگری در پشت آن نصب شده است و تا ۱۸۰ درجه قابلیت چرخش دارد. به کمک اپلیکیشن می‌توانید میزان نوردهی آن را کنترل کنید و از سایر امکانات آن استفاده کنید.

نمایشگر کیفیت هوا شیائومی

یکی دیگر از لوازمی که برای زندگی در کشورهای آسیایی لازم است، نمایشگر کیفیت هواست. این نمایشگر یک تصفیه کننده هوای ضعیف هم به شمار می‌رود اما وظیفه اصلی آن این است که میزان آلاینده‌های موجود در محیط را نشان دهد. این محصول یک سنسور لیزری دارد که به کمک آن، میزان ذرات معلق موجود در هوا را اندازه می‌گیرد و روی یک نمایشگر نشان می‌دهد. این دستگاه هم به یک اپلیکیشن موبایل متصل می‌شود و به کمک آن می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید. میزان ذرات معلق موجود در هوا به صورت PM2.5 نشان داده می‌شود که اگر از حد مجاز بیشتر باشد، به صورت خودکار تصفیه هوای آن فعال می شود و محیط را تمیز می‌کند. توجه داشته باشید که وظیفه اصلی این نمایشگر نشان دادن آلاینده‌های هواست و اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا می‌گردید، شیائومی محصولات پیشرفته‌تری در این زمینه دارد.

ترازوی هوشمند شیائومی

یکی دیگر از لوازمی که شیائومی تولید کرده است و مورد توجه فناوری دوستان قرار گرفته است، ترازوی هوشمند است. در ابتدا شاید تصور کنید که این محصول تنها وزن بدن را اندازه می‌گیرد؛ اما این ترازوی هوشمند مجهز به بلوتوث است که به کمک آن می‌توان ۱۰ ویژگی مختلف بدن را اندازه گرفت. به کمک این ترازوی هوشمند می‌توانید هم وزن خود را اندازه بگیرید و هم توده عضلانی، شاخص توده بدنی که به آن BMI هم گفته می‌شود، سطح آبی که در بدن موجود است (در صورت کمبود باید آب بنوشید)، توده استخوانی، متابولیسم و میزان کل چربی که در بدن قرار دارد را اندازه گرفت. در انتها هم یک نمره کلی به بدن شما می‌دهد.

محصولات شیائومی

همان‌طور که در این مقاله توضیح داده شد، شیائومی محصولات با کیفیت دیگری هم به جز گوشی ‌های تلفن همراه تولید می‌کند؛ اما چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که همیشه برای تهیه محصولات شیائومی به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید تا هم بتوانید گارانتی معتبر دریافت کنید و هم از خدمات پس از فروش محصولات برند بهره ببرید. فروشگاه الو شیائومی به عنوان عرضه‌کننده معتبر در زمینه فروش محصولات شیائومی فعالیت می‌کند که محصولات خود را با گارانتی‌های معتبر و ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند.

ارسال نظر