با بهترین لوازم جانبی پی سی آشنا شوید

بسیاری از افراد برای تجربه کاربری مطلوب از لوازم جانبی مناسبی برای پی‌سی خود استفاده می‌کنند. این لوازم برای بهبود عملکرد کاربران بسیار مفید هستند. بهترین لوازم جانبی پی سی برای همه کسانی که با کامپیوتر کار می‌کنند لازم و ضروری است.

با بهترین لوازم جانبی پی سی آشنا شوید

بهترین لوازم جانبی پی سی

کاربران بسیاری به صورت روزانه با پی‌سی سروکار دارند. بازی کردن، تولید محتوا و انجام کارهای اداری از جمله فعالیت‌هایی هستند که آنها با سیستم خود انجام می‌دهند. برای اینکه کاربران استفاده بهتری از کامپیوتر خود کنند، لوازم جانبی مختلفی برای آنها تولید شده است.

این لوازم باعث می‌شود عملکرد کلی افراد بهبود پیدا کند. به طوری که شرایط مطلوبی برای استفاده از کامپیوتر ایجاد می‌شود. بهترین لوازم جانبی پی سی تجربه کاربری مناسبی را برای افراد به وجود می‌آورد. در ادامه به معرفی این لوازم می‌پردازیم.

بهترین لوازم جانبی پی سی موس پد استاندارد

موس پد استاندارد

شاید کمتر کسی از تأثیر مثبت پد موس روی عملکرد کاربر اطلاع داشته باشد. این وسیله کاربردی برای بهبود کار با موس بسیار مفید است. موس پد استاندارد به دلیل جنس مخصوصی که دارد، سرعت حرکت موس را روان می‌کند.

کاربر با استفاده از این پد می‌تواند کارهای روزانه خود را راحت‌تر از همیشه انجام دهد. جالب است بدانید، موس پد استاندارد با اندازه بزرگ میزان فشار به انگشتان و مچ دست را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. شرکت‌های ریزر و لاجیتک پدهای استانداردی تولید کرده‌اند که بسیار کاربردی هستند.

بهترین لوازم جانبی پی سی میز و صندلی ارگونومیک

میز و صندلی ارگونومیک

سلامتی بدن هنگام کار بسیار مهم است. برای اینکه کاربران مدت زمانی طولانی پشت دستگاه هستند، باید از میز و صندلی ارگونومیک استفاده کنند. صندلی‌های گیمینگ و صندلی‌های اداری طبی از جمله بهترین لوازم جانبی پی سی هستند.

این صندلی‌ها ارگونومی مناسبی دارند که از درد کمر و ستون فقرات جلوگیری می‌کند. میز استاندارد هم یکی از مهم‌ترین وسایل برای کار کردن با کامپیوتر است. میزها فضای کافی داشته باید که تمامی وسایل کامپیوتر روی آن قرار بگیرد. همچنین، سطح آن طوری باشد که موقع تایپ کردن، آزادی عمل برای دستان کاربر وجود داشته باشد.

بهترین لوازم جانبی پی سی عینک ضد اشعه UV

عینک ضد اشعه UV

مانیتورها یک نور آبی‌رنگ محوی دارند که به مرور باعث ضعیف شدن چشم می‌شود. عینک کاهش‌دهنده نور آبی برای کسانی که حداقل هشت ساعت از روز را پای کامپیوتر هستند بسیار مفید است. این عینک‌ها جلوی اشعه آبی را می‌گیرد تا آسیب کمتری به چشمان کاربر وارد شود.

عینک مخصوص کار با کامپیوتر ضد اشعه UV است که حتی برای کار با گوشی هم مناسب است. برای خرید این عینک می‌توان به عینک فروشی‌ها مراجعه کرد. با انتخاب فریم، عینک‌ساز روی فریم انتخابی شیشه مخصوص ضد اشعه UV را نصب می‌کند.

بهترین لوازم جانبی پی سی هدفون دالبی

هدفون دالبی

استفاده از هدفون یا هدست هنگام کار کاربردهای فراوانی دارد. در محل کار جلوی مزاحمت‌های صوتی گرفته می‌شود. هنگام جلسات آنلاین یا تدوین ویدیو اشراف بیشتری به صداها ایجاد می‌شود. هدفون دالبی ۷.۱ یکی از بهترین لوازم جانبی پی سی است.

این هدفون‌ها کمک بسزایی در تجربه کاربری افراد می‌کند. توصیه می‌شود کسانی که برای طولانی مدت با کامپیوتر کار می‌کنند، از هدست دالبی استفاده کنند. هدفون‌های برند سونی، سنهایزر، لاجیتک و JBL تجربه بصری مطلوبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

بهترین لوازم جانبی پی سی موس و کیبورد استاندارد

موس و کیبورد استاندارد

اصلی‌ترین و بهترین لوازم جانبی پی سی، استفاده از یک موس و کیبورد استاندارد است. موس خوب و استاندارد باید اندازه کف دست کاربر باشد. اندازه بودن سطح بدنه موس باعث می‌شود به انگشتان و مچ دست فشاری وارد نشود. همچنین، بزرگی موس تجربه کاربری بهتری نسبت به موس‌های کوچک ایجاد می‌کند.

کیبورد استاندارد باید استراحتگاه مچ دست داشته باشد. نوع دکمه‌های کیبورد باید مکانیکی باشند تا موقع تایپ انگشتان فشار کمتری را احساس کنند. گفتنی است، بزرگی دکمه طوری باشد که انگشتان فضای کافی برای فشردن دکمه‌ها را داشته باشد. موس و کیبورد برندهای لاجیتک، جنیوس و A4tech معمولا لوازم استانداردی را تولید می‌کنند.

نظر شما درباره بهترین لوازم جانبی پی سی چیست؟ آیا تا به حال از این لوازم استاندارد استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر