معرفی بهترین گجت های سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. امسال اتفاقات زیادی رخ داد و بزرگان تکنولوژی تلاش کردند بهترین محصولات خود را عرضه کنند. بهترین گجت های سال ۲۰۲۱ هر کدام ویژگی‌های جذابی دارند. این دستگاه‌ها دارای ارزش خرید بالایی هستند تا شرایط زندگی کاربران را بهبود بخشند.

معرفی بهترین گجت های سال ۲۰۲۱

معرفی بهترین گجت های سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته شرایط بهتری برای شرکت‌های حوزه تکنولوژی داشت. سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، کمپانی‌ها را دچار مشکلات فراوانی کرده بود. اما امسال به دلیل شروع واکسیناسیون و فروکش کردن تعداد بیماران، شرایط برای آنها بهبود پیدا کرد.

امسال سال قابل قبولی برای شرکت‌ها بود و آنها توانستند محصولات جدیدی را عرضه کنند. بهترین گجت های سال ۲۰۲۱ محصولاتی هستند که قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است. به طوری که استفاده از هرکدام از این گجت‌ها شرایط زندگی آنها را بهبود می‌بخشد.

بهترین گجت های سال ۲۰۲۱ ایرباد Sony WF-1000XM4

ایرباد سونی WF-1000XM4

شرکت سونی یکی از بهترین ایربادهای چند سال اخیر را عرضه کرد. این ایرباد با اسم عجیب WF-1000XM4 چهارمین نسل از ایربادهای سونی است. این هدفون بیسیم دارای فناوری Noise-Cancelling است که صداهای پیرامون را با کمتری نویز پخش می‌کند.

کاربران با این تکنولوژی می‌توانند صدای اطراف را بدون درآوردن ایرباد از گوش خود بشنوند. ایرباد WF-1000XM4 عمر باتری بالایی دارد و صدای شفافی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طراحی زیبای ایرباد سونی باعث شده کاربران بسیاری برای خرید این ایرباد اقدام کنند.

کنسول نینتندو سوییچ OLED کنسول Nintendo Switch OLED

کنسول نینتندو سوییچ OLED

شرکت نینتندو سال ۲۰۱۷ از کنسول نینتندو سوییچ خود رونمایی کرد و تاکنون جزو بهترین کنسول‌های بازی شناخته می‌شود. حالا این شرکت در سال ۲۰۲۱ نسخه OLED‌ این کنسول را معرفی کرد که نسبت به مدل اصلی دچار بهبودهایی شد.

نینتندو سایز صفحه نمایش نینتندو سوییچ OLED را بزرگ‌تر کرده است. پنل ۷ اینچی این کنسول مجهز به OLED شده که بازی‌ها با رزولوشن Full HD 1080p اجرا می‌شوند. اضافه شدن پورت LAN به داک این کنسول یکی دیگر از تغییرات این کنسول هیبریدی است.

گجت Apple AirTag گجت Apple AirTag

اپل ایرتگ

ایرتگ اپل یک گجت ردیابی برای پیدا کردن آيفون‌ها و اپل‌های گمشده کاربران است. البته این گجت را می‌توان به کیف، حیوانات خانگی و دسته کلید متصل کرد. بنابراین، ایرتگ وسیله مناسبی برای پیدا کردن اشیای گمشده کاربران شناخته می‌شود. دارندگان محصولات اپل با استفاده از این ردیاب، می‌توانند موقعیت مکانی تقریبی دستگاه خود را پیدا کنند.

کاربران برای استفاده از ایرتگ باید اپلیکیشن Find My App را نصب کنند. این گجت ردیابی از گوشی iPhone 6S به بعد و تمامی آیپدها پشتیبانی می‌کند. استقبال کاربران از این وسیله باعث شده ایرتگ جزو بهترین گجت های سال ۲۰۲۱ شناخته شود.

بهترین گجت های سال ۲۰۲۱ ساعت Samsung Galaxy Watch 4

ساعت گلکسی واچ ۴ سامسونگ

سامسونگ امسال یک همکاری جدیدی را با گوگل شروع کرد. نتیجه این همکاری منجر به خداحافظی سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن در ساعت‌های هوشمند این شرکت شد. بنابراین، ساعت گلکسی واچ ۴ مبتنی بر سیستم‌عامل WearOS به بازار عرضه شد.

این ساعت هوشمند همگام‌سازی خوبی با گوشی‌های سامسونگ پیدا کرد. به لطف سیستم‌عامل جدید Galaxy Watch 4 امکانات نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری جدیدی به این ساعت اضافه شد. طول عمر باتری این ساعت افزایش پیدا کرده و کاربران تعامل بیشتری بین ساعت و گوشی خود دارند.

گجت های هوشمند سال ۲۰۲۱ تبلت iPad Mini

تبلت آیپد مینی اپل

شرکت اپل امسال در کنار آیپدهای قدرتمند خود، یک مدل ارزان‌تر را هم معرفی کرد. تبلت آیپد مینی امکانات کاربری فراوانی دارد که از پردازنده A15 اپل بهره می‌برد. اندازه کوچک و زیبای این آیپد باعث شده کاربران خیلی سریع از آن استقبال کنند.

گفتنی است، آیپد مینی از Apple Pencil پشتیبانی می‌کند. این تبلت برای کارهای ورزشی و اداری بسیار مناسب است. صفحه iPad Mini اندازه‌ای ۸.۳ اینچی دارد که گزینه خوبی برای تماشای فیلم و سریال محسوب می‌شود.

نظر شما درباره بهترین گجت های سال ۲۰۲۱ چیست؟ آیا از این گجت‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر