رندرهای جدید آیپاد تاچ اپل به رنگ بندی متنوع اشاره دارد

رسانه کلیک - اخیرا رندرهای جدیدی از آیپاد تاچ جدید اپل در فضای مجازی منتشر شده که آتش شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این محصول را شعله‌ور کرده‌اند.

رندرهای جدید آیپاد تاچ اپل به رنگ بندی متنوع اشاره دارد

اگر به خاطر داشته باشید آخرین نسخه از آیپاد تاچ اپل، با نمایشگر 4 اینچی و تراشه A10 فیوژن، در ماه مه 2019 وارد بازار شد. این محصول مجهز به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی بوده و در شش رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی، آبی، صورتی و قرمز به مشتریان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از بین نسخه‌های 32 گیگابایتی، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی یکی را انتخاب کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای آیپاد تاچ بین 199 دلار تا 399 دلار تخمین زده شده است.

طبق توییت یکی از کارکنان MacRumors یعنی استیو موزر، شایعه شده که آیپاد تاچ جدید پاییز امسال و در بیستمین سالگرد ظهور آیپاد به دنیا معرفی می‌شود. موزر رندرهای جدید این محصول که توسط AppleLe257 و RendersbyIan طراحی شده را نیز در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که در شکل فوق می‌بینید، آیپاد تاچ اپل مجهز به دو عدد دوربین دور قسمت جلو و عقب بوده و حاشیه نسبتا ضخیمی دارد. کناره‌های دستگاه نیز درست مانند آیفون 12 صاف و بدون انحنا هستند. این‌طور که به نظر می‌رسد خبری از فناوری Face ID و اسکنر Touch ID در محصول نیست. با این حال احتمال می‌رود که اسکنر اثر انگشت آیپاد تاچ نیز مانند آیپد ایر 2020 در کلید هوم نهفته باشد. شکل ظاهری دستگاه نیز قدری شبیه به آیپد ایر است.

طبق اظهارات خود موزر، رندرها و اطلاعات منتشر شده صرفا در حد شایعه هستند و چندان نباید به آن‌ها استناد کرد. حال باید منتظر ماند و دید آیپاد تاچ جدید تا چه اندازه به رندرهای امروز شباهت دارد.

ارسال نظر