قیمت رینگ لایت خوب چقدر است؟

رینگ لایت ها کاربرد بسیاری در عکاسی و فیلم‌برداری دارند و اتاق شما را به یک استودیوی کوچک عکاسی تبدیل می‌کنند. اما قیمت رینگ لایت خوب چقدر است؟

قیمت رینگ لایت خوب چقدر است؟

قیمت رینگ لایت خوب چقدر است؟

رینگ لایت ها همان نورهای حلقه‌ای امروزه به یکی از مهم‌ترین تجهیزات عکاسی تبدیل شده‌اند. این محصولات به شما کمک می‌کنند تا نورپردازی بهتری داشته و سایه‌های مزاحم را حذف کنید.

رینگ لایت ها انواع مختلفی دارند و برای مقاصد گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی به اندازه کف دست بوده و به راحتی روی گوشی سوار می‌شوند. برخی دیگر آن‌قدر بزرگ هستند که برای نگه داشتن آن‌ها باید از دو پایه استفاده کرد. اما از کجا بدانیم کدام رینگ لایت برای ما مناسب‌تر است؟

همچنین بخوانید: راهنمای خرید رینگ لایت

رینگ لایت های کوچک قیمت کمی دارند و می‌توان به سادگی آن‌ها را با خود حمل کرد. بنابراین اگر به گرفتن تصاویر سلفی علاقه دارید، حتما یکی از این محصولات را در کیف یا جیب خود داشته باشید.

قیمت رینگ لایت خوب

رینگ لایت های بزرگ‌تر دارای امکانات و اکسسوری های بیشتری هستند. از جمله مزایای این محصولات می‌توان به قابلیت تنظیم نور در حالات و رنگ‌های مختلف، تغییر زاویه نوردهی و دمای رنگ، بهره‌مندی از پایه، نگه‌دارنده گوشی و پنل کنترلی اشاره کرد. البته امکانات هر رینگ لایت بسته به مدل و قیمت آن متفاوت است. این نوع محصولات بیشتر مناسب بلاگرها و افراد حرفه‌ای هستند.

در ادامه شما را با 8 مدل از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین رینگ لایت ها در بازار ایران آشنا می‌کنیم تا از محدوده قیمت رینگ لایت خوب در بازار باخبر شوید.

1. رینگ لایت مدل RK-12

قیمت: 30 هزار تومان

یک رینگ لایت سبک اما کاربردی که با اغلب گوشی‌های هوشمند سازگار است. این محصول از طریق دستگاه USB شارژ می‌شود و تا 45 دقیقه به طور مداوم روشن می‌ماند. افراد می‌توانند به کمک یک گیره کلیپسی قابل تنظیم RK-12 را به گوشی خود وصل کنند و از نور سفید آن برای عکاسی در مکان‌های کم‌نور بهره‌مند شوند.

2. رینگ لایت مدل ARC 3

قیمت: 34 هزار تومان

یک محصول فوق‌العاده سبک (10 گرم) که با دو باتری نیم قلمی قابل شارژ کار می‌کند. مدل ARC 3 از 36 چراغ LED کوچک تشکیل شده و نوردهی بالایی دارد.

3. رینگ لایت مدل RGB-CXB160

قیمت: 460 هزار تومان

این محصول دارای 7 نور مختلف بوده و برای استفاده در آرایشگاه‌ها، عکاسی، تولید محتوای تصویری، عکاسی صنعتی، لایو اینستاگرام و غیره مناسب است. مدل RGB-CXB160 همراه با ریموت و سری 360 درجه اتصال به پایه عرضه می‌شود و قابلیت نصب روی سه‌پایه را دارد. قطر رینگ لایت اما قدری کوچک و حدود 15 سانتی‌متر است.

4. رینگ لایت مدل MJ33-RGB

قیمت: 637 هزار تومان

مدل MJ33-RGB همراه با پایه منعطف دوحالته و نگه‌دارنده عرضه می‌شود. قطر خارجی رینگ لایت نسبتا بزرگ و برابر 33 سانتی‌متر است؛ بنابراین نگران قرار دادن گوشی درون آن نباشید.از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به قابلیت تنظیم میزان نور در حالات مختلف و رنگ‌های RGB اشاره کرد.

قیمت رینگ لایت خوب

5. رینگ لایت مدل Dimmable

قیمت: 789 هزار تومان

یک مدل مقرون به صرفه دیگر که همراه با پایه، ریموت و نگه‌دارنده موبایل عرضه می‌شود. این محصول نور را در سه حالت و با شدت‌های مختلف می‌تاباند و وزن آن تنها 500 گرم است.

6. رینگ لایت مدل CK480II

قیمت: 2 میلیون و 900 هزار تومان

مدل CK480II پرتاب نور خارق‌العاده و باکیفیتی دارند. جنس رفرکتور نسبت به مدل‌های قبلی ارتقاء یافته و به همین خاطر، سبب کمتر شدن کنتراست می‌شود. قطر این محصول 46 سانتی‌متر و حداکثر طول پایه آن280 سانتی‌متر است.

کاربران CK480IIمی‌توانند نور حلقه را به سه حالت آفتابی، مهتابی و ترکیبی فلش تغییر دهند. کیف قابل حمل، ریموت، آینه، ریل حرکت آینه و دو هولدر موبایل از جمله تجهیزاتی هستند که همراه با رینگ لایت در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

7. رینگ لایت مدل QS 480II D

قیمت: 3 میلیون و 890 هزار تومان

این رینگ لایت با 480 قطعه لامپ SMD قدرتی برابر با 96 وات دارد که می‌تواند نور قابل‌توجهی را برای کاربر فراهم کند. روی بدنه پشتی دو پیچ وجود دارد که فرد می‌توان از آن برای تنظیم قدرت نور از 0 تا 99 درصد کمک بگیرد. این محصول دارای قطر 45 سانتی‌متر است و حدود 2 کیلوگرم وزن دارد.

بهره‌مندی از پورت USB، زاویه نوردهی 180 درجه و قابلیت نصب روی انواع سه‌پایه از دیگر امکانات QS 480II D به شمار می‌آیند. آینه دوطرف مقعر و ساده همراه با هولدر نگه‌دارنده موبایل نیز به کاربر جهت خودآرایی و ضبط لایو و عکاسی سلفی کمک می‌کند.

8. رینگ لایت مدل Star Light LED

قیمت: 9 میلیون و 600 هزار تومان

یک رینگ لایت جذاب و حرفه‌ای برای آنان که شیفته عکاسی هستند. مدل Star Light کچ لایت ستاره‌ای داخل چشم ایجاد می‌کند و از این رو بسیار پرطرفدار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به روشنایی حداکثر 50 وات، دمای رنگ قابل تنظیم و زاویه نوردهی 360 درجه اشاره کرد.

قیمت رینگ لایت خوب بسته به کاربرد آن بین 30 هزار تا 10 میلیون تومان متغیر است. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما پیش از خرید محصول، هدف خود را تعیین کرده و بودجه لازم برای آن را کنار بگذارید.

ارسال نظر