مشخصات اصلی لپ تاپ گلکسی بوک گو سامسونگ لو رفت

رسانه کلیک - یک افشاگر به تازگی با انتشار دو تصویر در فضای آنلاین، از مشخصات اصلی لپ تاپ جدید سامسونگ به نام گلکسی بوک گو رونمایی کرده است.

مشخصات اصلی لپ تاپ گلکسی بوک گو سامسونگ لو رفت

سامسونگ در ماه دسامبر، نام Book Go را در اداره ثبت اختراع و مالکیت معنوی اروپا (EUIPO) به ثبت رساند. در آن زمان، گمان می رفت که سامسونگ قصد دارد دستگاه جدیدی را با نام گلکسی بوک گو در آینده نزدیک عرضه کند. در همین راستا، افشاگری به تازگی از مشخصات اصلی گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک گو رونمایی کرده و گفته که این دستگاه های جدید در ماه مه سال جاری رسما معرفی خواهند شد.

طبق پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر، Galaxy Book Go به پردازنده ای از کمپانی کوالکام مجهز خواهد بود که نظیر سرعت آن تا کنون در هیچ یک از مدل های گلکسی بوک مشاهده نشده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر 14 اینچی بوده که از وضوح فول اچ دی پشتیبانی می کند. همچنین به سیستم عامل ویندوز 10 هوم مجهز است.

لپ تاپ جدید سامسونگ با دو پردازنده متفاوت عرضه می شود. مدل مجهز به اسنپدراگون 7c دارای رم LPDDR4x 4 گیگابایتی و حافظه UFS 128 گیگابایتی است. مدل بالاتر از نسخه جدیدتر چیپست اسنپدراگون 8CX استفاده می کند که به آن Gen.X گفته می شود. در مقایسه با اسنپدراگون 8cx Gen.1، تراشه Gen.X جدید می تواند کارایی CPU را تا 10 درصد و کارایی GPU تا 40 درصد بهبود بخشد. این مدل دارای رم LPDDR4x 8 گیگابایتی و حافظه UFS 256 گیگابایتی است.

وب سایت خبری sammobile نیز به تازگی از مشخصه های اصلی لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 رونمایی کرده است. این مدل ها احتمالا به نمایشگرهای 1.3 اینچی و 15.6 اینچی مجهز خواهد بود. گذشته از این، پوستر دیگری توسط افشاگر در فضای آنلاین منتشر شده که ویژگی های گلسی بوک پرو را نمایش می دهد.

با توجه به پوستر، می توان انتظار داشت که لپ تاپ جدید از نمایشگر آمولد فول اچ دی و همینطور نسل یازدهم پردازنده های اینتل از قبیل i3، i5 و i7 استفاده می کند. در کنار نام این پردازنده، گرافیک آیریس ایکس اینتل و گرافیک انویدیا 450 نیز به چشم می خورند. دستگاه جدید دارای ویژگی هایی نظیر پشتیبانی از S Pen، فناوری تاندربولت 4، LTE (انتخابی)، نمایشگر ثانویه، DeX سامسونگ، اتصال به ویندوز و غیره است.

در ضمن، گلکسی بوک پرو در دو رنگ متفاوت نقره ای و آبی عرضه می شود. ظاهرا این دستگاه وزنی معادل با 1702 گرم و ضخامتی برابر با 11.7 میلیمتر دارد.

ارسال نظر