مشخصات کامل ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 لو رفت

رسانه کلیک - ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 و ریلمی واچ 2 پرو، چندی پیش جواز FCC را دریافت کردند. این مسئله باعث شده تا مشخصات کامل آن ها به فضای مجازی راه پیدا کند. 

مشخصات کامل ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 لو رفت

اگر به خاطر داشته باشید، شایعات رونمایی از نسخه معمولی و پرو ریلمی واچ ۲ زمانی منتشر شد که برخی کاربران متوجه کدهایی درباره دو ساعت هوشمند جدید در اپلیکیشن ریلمی لینک شدند. درحالی که این شرکت هنوز هیچ صحبت رسمی درباره این گجت پوشیدنی نکرده، اما اطلاعات آن از طریق ثبت جواز FCC منتشر شده است. حال با اطمینان می توان گفت که ساعت های هوشمند جدید واقعا در راه هستند.

مدل واچ ۲ با کد RMW2008، مجهز به صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 320 × 320 بوده و یک دکمه پاور نیز در سمت راست آن دیده می شود. فناوری صفحه نمایش از نوع رنگی TFT لمسی بوده که مشابه نسل قبلی خود است. اما بند های سیلیکونی جدا شونده این ساعت اکنون با شعار "Dare To Leap" همراه هستند که نمونه‌ آن را قبلاً هم در پنل های پشت چند گوشی هوشمند دیده بودیم.

همانند نسل قبلی، واچ ۲ نیز دارای سنسور اندازه گیری ضربان قلب و SpO2 (سطح اکسیژن موجود در خون) خواهد بود. ساعت مذکور دارای گواهی IP68 بوده که باعث می شود این محصول در مقابل آب و گرد و قبار مقاومت قابل توجهی داشته باشد. در کنار این ویژگی ها، باتری این گجت نیز بزرگ تر شده و از ۱۶۰ میلی آمپر به ظرفیت ۳۰۵ میلی آمپر ارتقا پیدا کرده است.

محصول فوق همراه با بلوتوث نسخه ۵.۰ عرضه خواهد شد و فقط با دستگاه هایی سازگار است که از بلوتوث نسخه ۵.۰ به بالا بهره مند هستند. احتمال سازگاری با سیستم عامل آی او اس نیز وجود دارد.

واچ ۲ در اندازه ۳۵.۷ × ۲۵۷.۶ و در قطر ۱۲.۲ میلی متر عرضه خواهد شد که شامل حالت های ورزشی مختلف، گام شمار خودکار، ارزیابی خواب کاربر، ارسال پیام و یا جواب دادن تماس می شود. یکی از ویژگی های جالب این ساعت هوشمند، حالت مدیتیشن است که در کنار کنترل موزیک و دوربین کار می کند.

با توجه به اطلاعات افشا شده توسط FCC، واچ ۲ تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. البته ما قضاوت نهایی را به زمانی می سپاریم که به صورت رسمی از محصولات فوق رونمایی شود.

ارسال نظر