هدفون ارزان قیمت ایرپاد مکس با بدنه پلاستیکی از راه می رسد

رسانه کلیک - کمپانی اپل قصد دارد تا نسخه ارزان قیمت هدفون های 549 دلاری ایرپاد مکس را با هزینه کمتری در اختیار خریداران قرار دهد، هرچند که این محصول از جنس پلاستیک است.

هدفون ارزان قیمت ایرپاد مکس با بدنه پلاستیکی از راه می رسد

کمپانی اپل پیش از به پایان رسیدن سال 2020، هدفون های ممتاز AirPods Max خود را روانه بازار کرد. قیمت این محصول 549 دلار است. اما با توجه به گزارش یکی از خبرچین های اپل، این کمپانی قصد دارد تا کیفیت صدای مشابهی را در قالب نسخه ارزان تری از Airpod Max در اختیار بازه وسیع تری از مخاطبین خود قرار دهد. البته این نسخه ارزان تر، کیفیت ضعیف تری از لحاظ ساخت خواهد داشت.

قیمت هدفون ارزان قیمت ایرپاد مکس تنها 349 دلار خواهد بود. بنابراین می توان آن را به عنوان رقیب سرسختی برای هدفون های WH-1000MX4 سونی در نظر گرفت. این دستگاه به جای آلومینیوم و استیل ضدزنگ، از جنس پلاستیک ساخته می شود. هدفون های بی سیم با بدنه پلاستیکی چندان هم نزد کاربران ناخوشایند نیستند، البته تا زمانی که کیفیت مواد به کار رفته در آن ها، خوب باشد. پس می توان گفت که نسخه جدید سبک تر از نسخه ممتاز بوده و در نتیجه وزن زیادی را به سر تحمیل نمی کنند. هدفون های گران قیمت AirPods Max جزو سنگین ترین هدفون ها در بازار فعلی به حساب می آیند.

متاسفانه، جزییات خاصی در مورد زمان عرضه هدفون ارزان قیمت Airpod Max توسط خبرچین اپل اعلام نشده است. با این حال، این منبع مطمئن است که چنین محصولی در دست ساخت است. به غیر از جنس پلاستیکی، انتظار می رود که بیشتر ویژگی های برتر هدفون گران قیمت ایرپاد مکس، از جمله حذف نویز فعال، صوت فضایی و حالت شفافیت در نسخه ارزان تر نیز یافت شود. در ضمن، ظرفیت باتری نیز احتمالا همانند نسخه ممتاز خواهد بود. ناگفته نماند که اظهارات این افشاگر هنوز از سوی هیچ منبع موثقی مورد تایید قرار نگرفته و بد نیست که با دیده تردید به این خبر نگاه کرد.

ارسال نظر