کد خبر:1344448
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

هواوی موفق به فروش 80 میلیون دستگاه پوشیدنی در سراسر دنیا شد

هواوی موفق به فروش 80 میلیون دستگاه پوشیدنی در سراسر دنیا شد

هواوی را باید این روزها از فعال‎ترین و محبوب‎ترین شرکت‎های حوزه ابزارهای پوشیدنی دانست. این شرکت با تولید محصولاتی با قابلیت‌های کاربردی، طراحی و کیفیت سطح بالا، موفق به کسب آمار و فروش بسیار بالایی شده که جایگاه ویژه آن را در این حوزه مهم دنیای فناوری را نشان می‌‎دهد.

هفته گذشته شرکت هواوی رویداد بزرگی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار و طی آن از تبلت هیبریدی ویندوزی MateBook E، ساعت هوشمند ورزشی Watch GT Runner، هدست واقعیت مجازیVR Glass 6DoF ، کامپیوتر AiO هواوی MateStation X Silver و نسخه خاص گوشی تاشوی Mate X2، رونمایی کرد.

اما جدای از این محصولات، در رویداد هواوی اطلاعات مهمی در خصوص وضعیت بازار این شرکت به خصوص در گروه محصولات پوشیدنی ارائه شد. آقای هی گانگ، مدیر ارشد عملیاتی شرکت طی نطقی اعلام کرد که هواوی در سال جاری میلادی تعداد 80 میلیون دستگاه پوشیدنی را به فروش رسانده است. او همچنین در بخش دیگری از صحبت‎های خود اضافه کرد که هوآوی همچنان در چین در زمینه دستگاه‌های پوشیدنی گروه مچ‌بند اول است.

هواوی در حال حاضر به بیش از 320 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‎کند و برنامه کاربردی سلامت ورزشی آن نزدیک به 83 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اما علت این محبوبیت و توجه بالای کاربران به دستگاه‎های هوشمند پوشیدنی هواوی را باید پشتوانه فنی و قابلیت‎های بالای آنها دانست. این شرکت با بیش از 60 موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات سلامتی در زمینه‌های تنفس، سلامت قلب، پدیده آپنه (ایست موقتی تنفس در حین خواب)، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر همکاری کرده و در عین حال بیش از 5 میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research پیوسته‌اند.

نکته بسیار مهم دیگری که آقای گانگ در این نطق مورد اشاره قرار داده آن است که در آینده دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی به پنج گروه مختلف تقسیم می‌شوند. این دستگاه‎ها شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال‌کننده مُد، مراقبت‌های بهداشتی، همه‌جانبه کلاسیک و دستگاه‎های مخصوص کاربران حرفه‎ای خواهند شد.

در انتها باید گفت با توجه به روندی که شرکت هواوی در این زمینه در پیش گرفته، به نظر آینده روشنی را باید برای محصولات آن در نظر گرفت. محصولاتی که با روند جدید سیاست‎گذاری هواوی، با هدف‎گذاری هوشمندانه‌‌تری روانه بازار خواهند شد و می‌‎توانند به خوبی برای علاقه‌مندان به هر گروه، محصولاتی متناسب و هماهنگ‌تر را تولید کنند.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
استفاده نکردن از ضد یخ
استفاده نکردن از ضد یخ چه عواقبی به دنبال دارد؟

ضد یخ یک مایع شیمیایی سبزرنگ است که کاربرد آن مخصوصا در زمستان توصیه می‌شود....

اریک ترامپ
خانواده ترامپ از میم کوین TrumpCoin شکایت خواهند کرد

اریک ترامپ، فرزند سوم دونالد ترامپ در توییتر به فالوورهایش در مورد TrumpCoin...

واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کند
واتساپ روی امکان ورود دو مرحله ای کار می کند

واتساپ برای افزایش امنیت کاربران روی امکان ورود دو مرحله‌ ای کار می‌کند. این...

توکن سوزی چیست
روش‌هایی برای کاهش عرضه ارز دیجیتال؛ بای بک و توکن سوزی چیست؟

بای بک (Buyback یا بازخرید) و توکن سوزی (Coin Burn یا کوین سوزی) از اصطلاحات رایج دنیای...

راستی آزمایی قیمت خودرو در پلتفرم ها
درج اطلاعات هویتی و راستی‌آزمایی قیمت خودرو در پلتفرم‌ها الزامی شد

قائم‌مقام وزیر صمت از امکان جدید الزام سفارش‌دهندگان فروش خودرو مبنی بر...

هزینه اینترنت جستجوگر «ذره بین»
وزیر ارتباطات: هزینه اینترنت جستجوگر «ذره بین» نصف گوگل است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره موتور جست‌وجوی «ذره‌بین» گفت:...

فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای سه محصول
جزییات فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای سه محصول (۵ بهمن)

فروش فوق‌العاده سه محصول ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه ۵ بهمن آغاز و تا...

فصل دوم سریال نماد گمشده دن براون
فصل دوم سریال «نماد گمشده» دن براون متوقف شد

ساخت فصل دوم و ادامه سریالی که با اقتباس از «نماد گمشده» دن براون ساخته شده...

اینستاگرام نمایش محتوای حساس و آزاردهنده را کاهش خواهد داد
اینستاگرام نمایش محتوای حساس و آزاردهنده را کاهش خواهد داد

اینستاگرام قصد دارد میزان آزار و اذیت ناشی از پست‌ها را کاهش دهد. این شبکه...

بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر از فردا
آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر از فردا صبح

بلیت‌فروشی سینماهای مردمی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر، به صورت...