هواوی واچ فیت با قابلیت شارژدهی بالا معرفی شد

رسانه کلیک - هواوی با هدف حضور گسترده در بازار گجت‌های پوشیدنی واچ فیت جدید خود را با قابلیت ۱۰ روز شارژدهی و برخورداری از نمایشگر امولد معرفی کرد.

هواوی واچ فیت با قابلیت شارژدهی بالا معرفی شد

هواوی واچ فیت در سه رنگ سبز، مشکی و صورتی وارد بازار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۳ شهریورماه آن را با قیمت ۱۱۰ دلار خریداری کنند. این ساعت هوشمند طراحی چهارگوش و وزن پایینی دارد و برای فعالیت‌های فیزیکی و همچنین جمع آوری اطلاعات سلامتی از چند سنسور قوی برخوردار است.

هواوی واچ فیت که به تازگی معرفی شده است در دسته ساعت‌های هوشمند گران قیمت مانند واچ GT و دستبندهای هوشمند اقتصادی کمپانی هواوی قرار می‌گیرد. طراحی این ساعت مانند واچ GT است که حالت‌های مختلفی را برای تمرین‌‌های ورزشی که شامل فعالیت‌های داخل خانه و فضای بیرون می‌شوددارد.

واچ فیت قابلیت‌های زیادی دارد و از سیستم پایش خواب، سنسورهای نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن، GPS برای نقشه‌برداری مسیرها مجهز شده است و تا عمق پنج متری مقابل نفوذ آب مقاومت می‌کند. نمایشگر این ساعت ۱/۶۴ اینچی از نوع امولد با شیشه خمیده 2.5D است و فقط ۲۱ گرم وزن دارد. البته بند آن کمی باعث افزایش وزن این ساعت می‌شود.

کاربران این ساعت هوشمند می‌توانند ۴ گیگابایت آهنگ روی این گجت ذخیره کنند، از راهنمای ورزش‌های به همراه نمایش آن‌ها به صورت انیمیشن استفاده کنند و از ۹۶ حالت ورزشی و سیستم نظارت بر استرس بهره‌مند شوند. به گفته هواوی واچ فیت تا ۱۰ روز شارژ دارد.

هواوی واچ فیت ویژگی‌های خوب دیگری مانند نمایش نوتیفیکشن‌ها، وضعیت آب و هوا و تنظیم آلارم را نیز دارند. هواوی با معرفی محصول جدید خود می‌خواهد با محصولاتی مانند فیت‌بیت شارژ ۴ و گارمین ویوو اسمارت ۴ رقابت کند.

ارسال نظر