گوگل پیکسل بادز جدید رونمایی شد؛ در سه رنگ و قابلیت اتصال سریع!

رسانه کلیک - گوگل اولین بار نسل دوم پبکسل بادزهای خود را در رویداد MadeByGoogle# در 15 اکتبر 2019 رونمایی کرد. اکنون فقط بعد از شش ماه، گوگل پبکسل بادز جدید خود را به بازار عرضه کرد.

گوگل پیکسل بادز جدید رونمایی شد؛ در سه رنگ و قابلیت اتصال سریع!

نسل اول پیکسل بادزهای گوگل طرفداران چندانی نداشت. در آن‌ها از یک رابط اتصال سیمی استفاده شده بود که بادز سمت چت را به راست وصل می‌کرد. قطع کردن این اتصال یاعث قطع شدن ارتباط بین آن‌ها می‌شد. در پیکسل بادزهای جدید می‌توانید از هر بادز به صورت مستقل استفاده کنید.

بادزهای جدید در یک باکس تخم‌مرغی شکل قرار دارند که مانند سایر مدل‌های آن‌هاست. این بادزها از قابلیت اتصال سریع (Fast Pair) در دستگاه‌های اندروید برخوردار هستند. همچنین وقتی از آن‌ها در محیط‌های شلوغ استفاده شود، امکان استفاده از تماس‌های تفنی نیز فراهم می‌شود. علاوه بر این، قابلیت Adaptive Sound براساس محیط شما می تواند به طور مداوم میزان صدا را تنظیم کند.

همانند سایر خانواده‌های گوکل پیکسل بادز، مدل جدید نیز به شما امکان می دهند با دستیار گوگل صحبت کنید. گوگل همچنین ادعا می‌کند شما می‌توانید از بادزهای جدید برای ترجمه مکالمات خود استفاده کنید؛ البته درستی این ادعا و کیفیت آن هنوز مشخص نیست.

گوگل بادزهای جدید به مرور زمان آپدیت خواهند شد؛ به عنوان مثال امکان ردیابی آن‌ها در آخرین محل استفاده شده ایجاد خواهد شد.

Google Pixel Buds گوگل پیکسل بادز جدید در خرده‌های فروشی‌های بزرگ همچون گوگل استور یا والمارت با قیمت 179 دلار قیمت دارد. البته در حال حاضر فقط رنگ سفید آن در بازار موجود است و سه رنگی دیگر یعنی نارنجی، سبز نعنایی و مشکی در ماه‌های آینده عرصه خواهد شد. همچنین باکس شارژ تخم‌مرغی همه مدل‌ها سفید رنگ خواهد بود.

ارسال نظر