اشتراک ارزان قیمت فیت بیت در راستای استراتژی آینده گوگل

رسانه کلیک - فیت بیت قرار است ردیف اشتراک ارزان قیمت جدیدی را به گزینه های موجود اضافه کند تا بدین وسیله، زیان ناشی از عدم کاربرد داده ها جهت تبلیغات جبران شود.

اشتراک ارزان قیمت فیت بیت در راستای استراتژی آینده گوگل

گوگل از حالا معامله تصاحب Fitbit را پایان یافته می داند، اما هنوز مشکلاتی در این میان وجود دارد که باید به آن ها رسیدگی کرد. با این حال، به نظر می رسد که این دو کمپانی دست کم در پشت پرده، رویه معمولی را در پیش گرفته اند. با اینکه فیت بیت عملکردی مشابه با وضعیت کنونی را دنبال خواهد کرد، اما احتمالا تغییراتی را در نحوه کسب و کار خود به وجود می آورد. از جمله این تغییرات می توان به افزودن یک ردیف اشتراک ارزان تر استفاده کرد. اشتراک ارزان تر فیت بیت در واقع راهی برای کسب درآمد گوگل از داده هایی است که به وسیله تکنولوژی ردیاب تناسب اندام Fitbit جمع آوری می شوند.

بدیهی است که برای استفاده از فیلت بیت به هیچ پرداخت هزینه ای احتیاج نخواهید داشت. اما اشتراک های ممتاز کمپانی، قابلیت های بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد. این قابلیت ها شامل معیارها و تحلیل ها، راهنماها و نکات، و همینطور دسترسی به داده های گذشته می شوند. دسترسی به داده های قبلی، کلید اصلی گوگل در کسب منفعت از جمع آوری اطلاعات است.

طبق یک نظرسنجی که اخیرا برای کاربران فرستاده شده است، فیت بیت احتمالا یک ردیف اشتراک جدید را به گزینه های موجود اضافه خواهد کرد که ارزان تر از اشتراک ممتاز ماهانه 9.99 دلاری است. ردیف جدید اشتراک ارزان قیمت فیت بیت ، قابلیت های بیشتری نسبت به ردیف رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد، که از جمله آن ها می توان به قابلیت دسترسی به داده های قبلی اشاره کرد. تا این لحظه، ردیف رایگان تنها داده ها را به مدت 30 روز نگه می دارد.

وب سایت خبری Android Central نشان می دهد که ردیف اشتراک جدید، موجب کسب درآمد گوگل از داده های کاربران فیت بیت می شود. به عنوان بخشی از مصالحه گوگل جهت اخذ جواز قانونی برای خرید Fitbit، این کمپانی موافقت کرده تا از داده های فیت بیت برای تبلیغات استفاده نکند، چرا که از نظر برخی افراد، این کار نوعی نقض حریم شخصی است. برای یک کمپانی داده محور نظیر گوگل، این قول هزینه سنگینی را تحمیل می کند. به همین خاطر، ردیف اشتراک ارزان تر فیت بیت بهترین استراتژی جبران کننده به شمار می آید.

ناگفته نماند که گوگل قصد دارد تا از این داده ها برای اهداف دیگری استفاده کند، تا زمانی که حریم شخصی کاربران به خطر نیافتد. البته قطعیت اضافه شدن ردیف اشتراک جدید هنوز مشخص نشده، اما بد نیست که کاربران برای تغییرات احتمالی پشت صحنه خود را آماده کنند.

ارسال نظر