رونمایی از تلویزیون‌های سامسونگ 2022 | ویژگی‌های جدید چیست؟

سامسونگ از تلویزیون‌های جدید 2022  رونمایی کرد که شامل نسخه جدید تلویزیون The Frame، تلویزیون‌های MicroLED و مدل‌های 8K Neo QLED می‌شوند.

رونمایی از تلویزیون‌های سامسونگ 2022 | ویژگی‌های جدید چیست؟

در حالی که تنها چند روز تا آغاز نمایشگاه CES ۲۰۲۲ باقی مانده، سامسونگ امروز (دوشنبه ۱۳ دی برابر با ۳ ژانویه ۲۰۲۲) از نسل جدید تلویزیون‌هایش با فناوری‌‌ها و رزولوشن‌های مختلف رونمایی کرد.

تلویزیون فریم سامسونگ 2022

نسل جدید تلویزیون‌های Frame سامسونگ که در ابعاد 32 تا 85 اینچ هستند و شبیه به قاب عکس به نظر می‌رسند، پوشش مات و ضد بازتاب جدیدی دارند که کیفیت آن‌ها را افزایش داده است و همچنان حاشیه‌های قابل تغییر دارند. در این تلویزیون‌ها از Art Store UX جدید برای یافتن راحت‌تر محتوای هنری استفاده شده است.

تلویزیون فریم سامسونگ 2022

تلویزیون‌های MicroLED 2022 سامسونگ

برخی مدل‌های تلویزیون‌های میکرو ال ای دی سامسونگ ۲۰۲۲ از نظر اندازه کوچکتر از مدل‌های قبلی است و غیر از سیستم‌های 178 اینچی، نمونه‌های ۱۱۰، ۱۰۱ و ۸۹ اینچی نیز عرضه می‌شود. این تلویزیون‌های نسل جدید، 10 درصد رنگ گسترده‌تری را پوشش می‌دهند و از دالبی اتموس (Dolby Atmos Sound) و ردیابی صدای اشیاء پیشرفته پشتیبانی می‌کنند. این نمایشگرها 24.9 میلیون میکرو LED دارند.

MicroLED 2022 سامسونگ

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ 2022

تلویزیون‌های Neo QLED 2022 در مدل‌های 4K و 8K با ورودی 144 هرتز عرضه می‌شوند و از دالبی اتموس، آمپلی‌فایر صوتی فعال، ردیابی صدای اشیاء و صدای SpaceFit پشتیبانی می‌کنند. این تلویزیون‌ها اکنون درخشندگی صفحه نمایش را در ۱۴ بیت به جای ۱۲ بیت کنترل می‌کنند.

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ 2022

ارسال نظر