رندرهای جدید هواوی میت پد پرو لو رفت!

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر و رندرهایی از تبلت جدید هواوی که هواوی میت پد پرو نام دارد، لو رفته که اطلاعات بیشتری از آن را فاش می کند. در ادامه همراه کلیک باشید.

رندرهای جدید هواوی میت پد پرو لو رفت!

چند هفته پیش، تصاویر و رندرهای کم کیفیتی از یک تبلت متعلق به کمپانی هواوی در اینترنت منتشر شد. این تصاویر نشان دهنده حفره ای در صفحه نمایش این تبلت بودند که دوربین سلفی را میزبانی می کرد. این تبلت دارای حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش خود بود.

اخیرا رندرهای جدید و باکیفیت تری از همین تبلت منتشر شده که نام تجاری آن را نیز فاش می کند. این تبلت، هواوی میت پد پرو نام داشته و برخلاف شایعات قبلی، نام آن مدیا پد M7 نیست.

با توجه به مشخصات این تبلت، به نظر می رسد هواوی آن را در رقابت با آیپد پروی اپل تولید کرده باشد. علاوه بر این ها، گفته شده میت پد پرو دارای دوربین دوگانه اصلی، سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش و پشتیبانی از پورت USB-C است.

هواوی میت پد پرو

با همه این ها، هنوز اطلاعات بیشتری از این تبلت در دست نیست. با این حال، اگر این تبلت قرار باشد رقیب آیپد پرو محسوب شود، باید از مواد بسیار باکیفیتی ساخته شده باشد. بنابراین باعث تعجب نیست اگر این تبلت دارای چیپست کایرین 990، باتری بزرگ، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی باشد.

به استناد شایعات اخیر، این تبلت قرار است در رنگ های سفید و مشکی ارائه شود و کیبورد آن به شکل مغناطیسی به آن متصل می شود. این اولین تبلت تولید شده در جهان است که صفحه نمایش آن دارای حفره است.

ارسال نظر