چگونه از قابلیت‌های گلکسی Buds Pro بیشترین بهره را ببریم؟

گلکسی Buds Pro یکی از سری‌های جدید بادز سامسونگ است که به کمک قابلیت‌های نوآورانه توانسته تجربه صوتی کم‌نظیری را به کاربران ارائه کند.

چگونه از قابلیت‌های گلکسی Buds Pro بیشترین بهره را ببریم؟

مجموعه‌ای از فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید همچون حذف نویز فعال (ANC)، تقویت صدای محیط (Ambient Sound)، قابلیت اتصال خودکار، حذف صداهای جانبی (Wind Shield) و... این بادز را به یکی از پیشرفته‌ترین بادزهای سامسونگ تبدیل کرده است.

گلکسی Buds Pro با استفاده از یک ووفر 11 میلی‌متری برای تولید صدای باس در کنار یک توییتر 6.5 میلی‌متری برای تولید صداهای زیر، همواره صدایی عالی با کمترین اختلال را به گوش کاربران می‌رساند. در حقیقت تفاوتی بین سبک‌های موسیقی وجود ندارد و از آهنگ‌های هیپ‌هاپ تا ملودی کلاسیک، کاربران دقیقا همان صدایی را می‌شنوند که هنرمند قصد داشته تولید کند، بدون هیچ کمی و کاستی.

در ادامه مروری داشته‌ایم بر چند ترفندی که استفاده از گلکسی Buds Pro را راحت‌‌تر می‌کند و کمک می‌کند تا کاربران بتوانند از تمامی قابلیت‌های این بادز نهایت بهره را ببرند.

اتصال به دستگاه‌ها

گلکسی Buds Pro با اتصال به گوشی‌های موبایل، تبلت‌، لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند و کامپیوتر‌ تجربه صوتی کاربران را ارتقا می‌دهد.

برای اتصال گلکسی Buds Pro به دستگاه‌های اندرویدی تنها کافیست برنامه Galaxy Wearable را روی گوشی خود نصب کنید. این اپلکیشین به طور پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی سامسونگ نصب است اما در صورت نیاز می‌توانید آن را از اَپ‌ استورها دانلود کنید.

پس از باز کردن برنامه Galaxy Wearable گزینه شروع یا Get Started را انتخاب کنید و با ادامه دادن مراحل اتصال می‌توانید موسیقی‌های گوشی یا تبلت خود را با Buds Pro بشنوید.

گلکسی Buds Pro

اتصال این بادز به دستگاه‌های غیراندرویدی یا لپ‌تاپ‌ها از طریق حسگر لمسی که بالای اسپیکر قرار گرفته، انجام می‌شود. برای این کار باید حسگر لمسی را به مدت سه ثانیه نگه‌ دارید و پس از آن می‌توانید با مراجعه به منوی بلوتوث دستگاه خود، کار اتصال را نهایی کنید.

در زمان اتصال Buds Pro به گوشی‌ها یا تبلت‌های گلکسی سامسونگ، امکان استفاده از قابلیت Auto Switch را در اختیار شما می‌گذارد. در این فنآوری جدید می‌توانید بین گوشی و تبلت سوئیچ کنید. مثلا اگر در حال تماشای ویدیو روی تبلت گلکسی Tab S7 هستید و بعد گوشی گلکسی S21تان زنگ می‌خورد، قابلیت کاملا جدید Auto Switch به شما امکان می‌دهد تا ویدیو را متوقف کرده، با استفاده از گلکسی Buds Pro به تماس پاسخ داده و وقتی تمام شد، دوباره فورا بادزها به تبلت شما متصل می‌شوند تا بتوانید به تماشای ویدیو ادامه داده و صدای آن را از بادز بشنوید.

طراحی و کنترل

گلکسی Buds Pro به شکلی به‌روز و ارگونومیک طراحی شده تا نهایت سادگی و راحتی برای کاربران ایجاد شود. شکل بادزها متناسب با شکل حفره گوش طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا علاوه بر افزایش کیفیت صدا، ظاهری زیباتر و طبیعی‌تر در گوش‌های کاربران ایجاد شود. این طراحی جدید همچنین تماس فضای بین گوش و بادها را کاهش داده و با افزایش راحتی، حس گیر کردن چیزی در داخل گوش را از بین می‌برد.

گلکسی بادزپرو

در بدنه هر کدام از بادزها حسگر لمسی قرار دارد که با ضربه زدن بر روی آنها می‌توانید تماس‌ها و آهنگ‌های پخش شده را کنترل کنید.

تعداد دفعاتی که بر روی آنها ضربه می‌زنید، نوع کاربرد این حسگر لمسی را تغییر می‌دهد.

  • تک ضربه: پخش یا توقف هر چیزی که به آن گوش می‌دهید
  • دو ضربه: رفتن به آهنگ بعدی یا پاسخ به تماس دریافتی
  • سه ضربه: پخش آهنگ قبلی
  • لمس و نگه‌داشتن: رد تماس یا قابلیت شخصی سازی

با لمس و نگه داشتن حسگر لمسی می‌توانید فرمان شخصی‌سازی خود را پیاده کنید. برای این کار باید در برنامه Galaxy Wearable گزینه Touch and hold را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید یکی از کاربردهای زیر را برای حالت لمس و نگه‌داری گزینش کنید:

  • تغییر کنترل نویز (انتخاب یکی از حالت‌های ANC و Ambient Sound)
  • افزایش صدا
  • کاهش صدا
  • فعال کردن دستیار صوتی
  • باز کردن برنامه اسپاتیفای (Spotify)

حذف نویز فعال یا ANC و حالت Ambient Sound دو قابلیت گلکسی‌ بادزهای سامسونگ است که با هدف ارتقا تجربه صوتی کاربران طراحی شده است.

با استفاده از قابلیت Ambient Sound می‌توانید صداهای نزدیک را تا 20 دسی‌بل تقویت کنید و این یعنی شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان، آن صداها را تنظیم و شخصی‌سازی کنید. این قابلیت برای کسانی که بصورت گسترده مولتی‌تسکینگ انجام می‌دهند بسیار مفید است. مثلا برای کسانی که از خانه کار می‌کنند و همزمان از فرزندشان هم مراقبت می‌کنند و یا کسانی که می‌خواهند در شهر گردش کنند و همزمان حواس‌شان به ماشین‌های عبوری هم باشد.

حذف نویز فعال (ANC)

برخلاف آن در قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برای زمان‌هایی که نیاز به استراحت دارید یا کاری انجام می‌دهید که به تمرکز بالایی نیاز دارد، شما می‌توانید صدای بیرون را تا ۹۹ درصد حذف کنید. شدت این حذف قابل تنظیم و کنترل است. برای انجام آن کافیست در برنامه Galaxy Wearable به منوی Noise Control بروید و در قسمت active noise cancellation از بین زیاد (High) تا کم (Low) یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

در این بخش همچنین گزینه Voice Detect هم وجود دارد که با فعال کردن آن قابلیت حذف نویز فعال متوقف می‌شود تا بتوانید صدای بیرونی یا سایر افراد را بشنوید. امکان زمان‌بندی توقف از ۵ تا ۱۵ ثانیه‌ برای شما وجود دارد تا بدون اینکه نیاز به خارج کردن بازدها از گوش باشد، صداهای بیرونی را برای چند لحظه‌ای که نیاز دارید، بشنوید.

صدای فراگیر

گلکسی‌ Buds Pro سامسونگ به قابلیت 360 Audio مجهز است که به شما امکان می‌دهد تا از تجربه صدایی کاملا واقعی و فراگیر لذت ببرید. برای فعال کردن این قابلیت باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • پیش از هر چیز مطمئن شوید که دستگاه گلکسی شما از رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ پشتیبانی می‌کند
  • پس از اتصال Buds Pro به دستگاه خود برنامه Galaxy Wearable را باز کنید
  • در اپلیکیشن Galaxy Wearable به سراغ گزینه Advanced بروید
  • در این بخش گزینه 360 Audio را روی حالت on قرار دهید

محتواهایی که از قابلیت صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند را پخش کنید و از صدای فراگیر 360 Audio لذت ببرید

قابلیت صوتی Dolby Atmos

به کمک برنامه Galaxy Wearable می‌توانید از بروزرسانی‌های Buds Pro مطلع شوید و از قابلیت‌های ویژه آن بهره ببرید.

گلکسی Buds Pro در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.

ارسال نظر