مشخصات و قیمت ایرپاد ۳ اعلام شد

شرکت اپل در رویداد Unleashed رسما از ایرپاد ۳ رونمایی کرد. این ایرباد تغییرات ظاهری چندانی نکرده است. اما عمر باتری بالا و پشتیبانی از فناوری دالبی، ایرپاد ۳ را جذاب کرده است.

مشخصات و قیمت ایرپاد ۳ اعلام شد

مشخصات و قیمت ایرپاد ۳

کمپانی اپل در طول برگزاری رویداد Unleashed، رسما AirPods 3 را معرفی کرد. سومین نسل ایرپاد اپل از نظر ظاهری مشابه AirPods Pro اما با طراحی جدید است. به طوری که ارتفاع بدنه آن کوتاه‌تر از مدل‌های پیشین خود است. اپل ایرپاد ۳ را با الهام از نسل‌های پیشین این ایرباد، نسل سوم ایرپاد را طراحی کرده است.

به لطف طراحی ارگونومیک ایرپاد ۳، کاربران دیگر نگران افتادن این ایرباد از گوش‌های خود نخواهند بود. شایان ذکر است، این هدفون بی‌سیم ضدآب و ضدعرق است و کاربران می‌توانند هنگام ورزش کردن از آن استفاده کنند.

شرکت اپل از فناوری Spatial Audio در ایرپاد جدید خود استفاده کرده است. به همین دلیل، کاربران تجربه صوتی بهتر و متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی ایرپاد خواهند داشت.

نسل سوم ایرپاد نسل سوم ایرپاد

این قابلیت صدای سه‌بعدی و فراگیر را در گوش ارائه می‌کند. بنابراین، هدف اپل این است که تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌ را برای کاربران فراهم کند. سنسورهای بدنه ایرپاد ۳ بازطراحی شده است و کاربران کنترل بهتری روی ایرپاد جدید خود خواهند داشت.

عملکرد نویز کنسلینگ ایرپاد ۳ اپل نیز بهبود پیدا کرده است. از طرف دیگر، حالت شفافیت صدای AirPods 3 دستخوش تغییراتی شده و ارتقا پیدا کرده است. اپل تلاش کرده پیشرفته‌ترین ایرپاد را در اختیار کاربران قرار دهد.

میکروفون AirPods 3rd Generation دستخوش تغییراتی شده است. اپل در نسل جدید ایرپاد خود میکروفون باکیفیتی را قرار داده است که صدایی با رزولوشن بالا و شفاف در اختیار کاربران می‌گذارد. به طوری که شفافیت صدای ایرپاد ۳ می‌تواند در مکالمات کمک بسزایی به کاربران کند.

قابلیت صوت فراگیر ایرپاد ۳ ایرپاد ۳ از قابلیت Spatial Audio بهره می‌برد

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ایرپاد ۳، افزایش شارژدهی باتری است. باتری این ایرباد نسبت به مدل‌های قبلی خود آپگرید شده است و میزان شارژ باتری بیشتری در خود نگه می‌دارد.

نسل سوم ایرپاد به مدت ۳۰ ساعت قدرت نگه داشتن شارژ باتری را دارد. اپل به فکر کاربران بوده و شرایط شارژ را برای این ایرباد در نظر گرفته است. به طوری که کاربران می‌توانند با ۵ دقیقه شارژ ایرپاد ۳، به مدت یک ساعت از آن استفاده کنند.

جالب است بدانید ایرپاد جدید اپل از شارژر بیسیم مگ سیف پشتیبانی می‌کند. همچنین، سرعت اتصال ایرپاد ۳ به گوشی آيفون افزایش پیدا کرده است.

شرکت اپل نسل سوم ایرپاد را هفته آینده عرضه خواهد کرد. لازم به ذکر است، این ایرباد با قیمت ۱۷۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند هم‌اکنون ایرپاد ۳ را سفارش دهند و هفته آینده آن را دریافت کنند.

نظر شما درباره ایرپاد ۳ چیست؟ آیا نسل جدید ایرپاد اپل را خریداری می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر